فصل دوم خوش نمک دکوری بزرگ‌تر و شادتر دارد

سه شنبه 9 آبان 1402 - 0:7:45

مجری برنامه خوش‌نمک گفت: در حد فاصل فصل یک و دو برنامه خوش‌نمک سعی کردیم تا جایی که امکان دارد محدودیت‌ها را رفع کنیم و دکور برنامه را بزرگ‌تر و شادتر کردیم.

خوش نمک یک مسابقه کمدی هیجان‌انگیز به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان است که در دو فصل ۷۰ قسمتی تولید شد که فصل اول آن از ۲۶ اردیبهشت و فضل دوم آن از ۲۶ شهریور سال جاری روی آنتن رفت. برنامه «خوش نمک» یک مسابقه کمدی است که شرکت‌کنندگان آن مردم عادی از شهر‌ها و روستا‌های مختلف هستند. مسابقه‌های این برنامه پیرامون بازی‌های کلام‌محور و رفتارمحور است که از بازی‌های نوستالژیک الگوبرداری شده است. در همین زمینه با میلاد صالح‌پور مجری این برنامه گفت‌وگو داشته‌ایم.

میلاد صالح پور، مجری برنامه خوش‌نمک درباره تفاوت اجرای صحنه‌ای با برنامه تلویزیونی گفت: طبیعتا در تلویزیون ما با ضوابط و شرایط خاصی روبه‌رو هستیم که باید اجرا کنیم و این هم کاملا طبیعی است، چراکه با مخاطبی میلیونی مواجه هستیم و باید همه مسائل را در نظر بگیریم. در اجرای صحنه‌ای یا استیج، مخاطب برای چند ساعت برنامه بلیت تهیه کرده و انتظار دارد که من یک‌سری شوخی‌ها را انجام بدهم و یک نوع آمادگی برای خندیدن دارد ولی در تلویزیون این‌طور نیست.

او ادامه داد: در تلویزیونکسی پول نداده و اگر من نتوانم نظر مخاطب خودم را جلب کنم، خیلی راحت شبکه را عوض می‌کند؛ به همین دلیل من باید خلاق‌تر باشم و هر شب کاری جدید ارائه بدهم. مخاطب استیج، یک شب مهمان من است و امکان دارد دیگر هیچ‌وقت برای اجرای من نیاید اما مخاطب تلویون هر شب من را می‌بیند و نمی‌توانم هر شب خودم را تکرار کنم؛ بنابراین باید متفاوت و جدید باشم.

صالح‌پور درباره تفاوت‌ها چالش‌های اجرای صحنه‌ای با برنامه تلویزیونی تصریح کرد: این تفاوت گاهی چالش برانگیز است ولی مهم این است که بتوانیم به یک نقطه تفاهم و اشتراک با تیم برنامه‌ساز، بیننده و مخاطب برسیم.

این مجری در پاسخ به این سوال که «خوش نمک» توانسته به هدفی که در ابتدای برنامه تعیین شده، برسد یا خیر توضیح داد: قطعا در شروع یک برنامه همه چیز ایده‌آل نیست ولی گروه ما به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش است. در فصل یک ما محدودیت‌هاییداشتیم. هم در طراحی بازی‌ها و هم در فضا و امکانات استودیو که همه این‌ها از زمان کم پیش‌تولید ناشی می‌شد. کار هم جدید بود و برآوردی از اتفاقی که می‌خواست بیفتد، نداشتیم.

وی افزود: در حد فاصل فصل یک و دو سعی کردیم تا جایی که امکان دارد محدودیت‌ها را برطرف کنیم. مثل طراحی دکور بزرگ‌تر و شادتر و امکان حضور برای تماشچیان بیشتر. پرداختن به موضوعات مختلف و خارج شدن از فضایمسابقه صرف و از همه مهمتر فراهم کردن امکان میزبانی از بانوان عزیز کشورم. ما هر روز ایرادات خودمان را برطرف می‌کنیم همچنانبا حالت ایده‌آل فاصله داریم ولی سعی می‌کنیم پیشرفت کنیم.

منبع:
باشگاه خبرگزاری جوان


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-05-20 05:01:55