چالش‌های اجرای برنامه طنز

یک شنبه 7 آبان 1402 - 0:9:14

میلاد صالح‌پور، مجری برنامه «خوش نمک» که فصل دوم آن مدتی است روی آنتن شبکه نسیم رفته‌است، در گفت‌وگویی درباره میزان استفاده از تجربیات حضور و اجرای فصل اول این برنامه در نوبت دوم آن بیان کرد: «من از وقتی که کار اجرا را شروع کردم، خودم را عادت داده‌‌ام مدام در حال یادگیری باشم. همیشه سعی من بر این بوده که خود را به‌ روز کنم؛ هم با مطالعه و هم با دیدن اجراهای بین‌المللی و اجرای همکارانم. سعی می‌کنم از این راه تجربه‌ خود را افزایش دهم. قطعا تجربیات فصل اول خوش نمک هم در این مسیر خیلی کمک‌کننده بوده‌است.
وی درباره این موضوع که طبیعتا شوخی با افراد و حضور در برنامه‌ای با بستر طنز حساسیت‌های مختص به خود است؛ در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به سابقه فعالیت‌تان تا چه اندازه اجرا در خوش‌نمک سخت یا همراه با چالش است، خاطرنشان کرد: «بله؛ کار خیلی سختی است. در کل خنداندن مردم کار ساده‌ای نیست به‌خصوص این که باید در یک زمان کوتاه هم با مخاطب شوخی کنی و او را بخندانی و این‌که قصد داری پیام مدنظرت را هم منتقل کنی. باید شوخی حد و اندازه درست خود را داشته‌باشد و در آن زمان کوتاه موقعیت‌های مختلف خلق کنی. همه این موارد سخت است اما به هرحال به این دلیل که من این کار را با جان و دل شروع کرده‌ام و برایم مهم است، همه این سختی‌ها را هم به جان خریده‌ام و برایش تلاش می‌کنم.»
صالح‌پور درباره دلیل این که همچنان ترجیح می‌دهد در تلویزیون فعالیت کند، گفت: «ترجیح من ادامه دادن این مسیری است که در آن قرار گرفته‌ام. این مسیر خیلی دوست‌داشتنی، روشن و البته طولانی است، سختی‌های مختص به خود را هم دارد. آدمی که در این موقعیت قرار می‌گیرد باید قدرموقعیت را بداند و ازامکاناتش به‌درستی استفاده کند. البته من اجرای صحنه را هم دوست دارم.» 
مجری برنامه خوش نمک در پایان با اشاره به کار در پلتفرم‌ها و ترغیب‌کننده بودن آنها عنوان کرد: «پلتفرم هم قطعا جذابیت‌های خودش را دارد اما فعلا تلویزیون را به دلیل مخاطب زیادش ترجیح می‌دهم. هرچند دوست دارم با هر دو رسانه در کنار هم همکاری کنم ولی ترجیحم این است که فعلا روی کاری که می‌کنم متمرکز باشم.»

منبع:
روزنامه جام جم


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-05-20 05:38:35