نبض صدای مادران در شبکه نسیم

سه شنبه 13 دی 1401 - 0:13:31

خبرگزاری میزان – شبکه نسیم از ابتدا با شعار سرگرمی و نشاط در سازمان صدا و سیما شروع به فعالیت کرد و در این سال‌ها نیز تا حد زیادی بر پایه شعاری که از روز اول داده است، فعالیت داشته و مخاطبان شاهد برنامه‌هایی در راستای این شعار بوده‌اند.
از برنامه‌های پر مخاطب این شبکه برنامه‌های گفت‌وگومحور بوده و این برنامه‌ها توانسته بود مخاطبان زیادی را در سال‌های گذشته با خود همراه کند.
شبکه نسیم از آغاز فصل پاییز سال ۱۴۰۱ برنامه‌ای با نام «لالایی» را در سبد پخش خود قرار داده است.
«لالایی» برنامه‌ای مادرانه است و زنان ایرانی با پسوند مادری مهمان این برنامه هستند، این برنامه نماینده تمام زنان ایرانی است که شیوه مادری را پیش گرفته‌اند.
«لالایی» آوای مشترک تمام مادران ایرانی است و این برنامه با ظرافت هرچه بیشتر به موضوع لالایی‌های مادرانه پرداخته است.
در این سال‌ها مستندهایی درباره اقلیم ایرانی و آوای لالایی در مناطق بومی ایران ساخته شده بود، اما تا به حال تلویزیون به طور مستقیم به لالایی اشاره نکرده بود.
برنامه «لالایی» به مسئله زنان که این روزها مسئله مهمی در جامعه ما تلقی می‌شود، اشاره کرده است و در این برنامه مخاطب برای اولین بار شاهد ترانه و لالایی‌خوانی مادران ایرانی در تلویزیون ملی است.
گیتی خامنه مجری با سابقه تلویزیون اجرای برنامه «لالایی» را برعهده دارد و میزبان مادرانی از اقصی نقاط ایران اسلامی است.
حس تعامل نسل‌های مختلف در این برنامه به خوبی دیده می‌شود، مهمانان این برنامه از تمام قشرهای جامعه ایران هستند و داستان‌های مهمانان این برنامه مخاطب را به خوبی با خود همراه می‌کند.

منبع: خبرگزاری میزان


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-23 19:43:53