روایت یک بازیگر از «سرنخ»

پنج شنبه 19 مهر 1403 - 0:10:50

بازیگر سینما و تلویزیون که این روز‌ها درمسابقه «سرنخ» درقامت یک پلیس ایفای نقش می‌کند، درخصوص محوریت تولید این مسابقه گفت: کلیت مسابقه در مورد بررسی و حل پرونده‌های جنایی است.

یکی از آیتم‌های این مجموعه ترکیبی، آیتم نمایشی است که عملکرد تیم پلیس را در لحظات اولیه کشف اجساد در محل قتل به نمایش می‌گذارد. فصل سوم این مسابقه جنایی و معمایی به تهیه‌کنندگی آریا طاهری و اجرای کامران تفتی و بازی مجید پتکی در حال تولید است تا روی آنتن شبکه نسیم برود.سرنخ، اولین مسابقه رقابتی برای حل پرونده‌های جنایی است که فصل اول این برنامه در ۳۰ قسمت و فصل دوم در ۵۲ قسمت تولید و پخش شده است. پتکی درباره حضورش در این مسابقه می‌گوید: در سومین فصل از مسابقه پلیسی -جنایی سرنخ که یک برنامه ترکیبی است، شرکت‌کنندگانی که قدرت فکری و جسمی پلیس بودن را در خود می‌بینند از قبل ثبت‌نام می‌کنند و توسط کارشناسان بررسی می‌شوند و از آنهایی که فاکتور لازم را داشته باشند دعوت می‌شود  تا در این مسابقه شرکت کنند. 
پتکی پیش از این در مجموعه‌های بسیاری نظیر فراری، در میان پروانه‌ها و غریبه نقش‌آفرینی کرده بود. او حالا در قامت پلیس قرار گرفته است.
منبع: روزنامه جام جم


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-10-18 08:49:25