بازی‌های «کودک شو» متنوع شد/ ایرج طهماسب با کدام عروسک‌ها می‌آید؟

یک شنبه 27 اسفند 1402 - 0:17:28

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم به همراه احمد لنگرودی قائم مقام و دیگر مدیران این شبکه ۲۷ اسفند از پشت صحنه «کودک شو» بازدید کردند.

مسابقه «کودک شو» این روزها ویژه نوروز ضبط و تصویربرداری می‌شود که سیروس میمنت و سیاوش چراغی پور شرکت کننده‌های مهمان روز گذشته بودند. بخش‌هایی از این برنامه نیز با حضور مدیران شبکه نسیم ضبط شد.

بازی‌های «کودک شو» متنوع شد/ ایرج طهماسب با کدام عروسک‌ها می‌آید؟

محمدرضا خوشرو در بخشی از این بازدید درباره فصل جدید «کودک شو» تصریح کرد: این مسابقه در فصل جدید با تغییرات محتوایی و ساختار تازه ای مواجه شد. مخاطبان از تغییرات ایجاد شده استقبال کردند به ویژه بازی‌های کششی که تلاش شده هیجان انگیز هم باشد.

وی اضافه کرد: در فصل‌های قبل یک سری بازی‌ها می‌چرخید اما این فصل دچار تنوع شده است و هر چند قسمت بازی‌ها تغییر دارد. مخاطب از این جنس بازی‌ها که در یک اجرای تلویزیونی سخت است، شگفت زده می‌شود.

خوشرو درباره برنامه ویژه نوروزی عنوان کرد: این ویژه برنامه ۱۰ قسمت است که از اول فروردین و تا قبل از ایام شب‌های قدر ادامه دارد و از دوستان هم می‌خواهیم که برای عید فطر هم یک ویژه برنامه داشته باشند.

بازی‌های «کودک شو» متنوع شد/ ایرج طهماسب با کدام عروسک‌ها می‌آید؟

مدیر شبکه نسیم در ادامه درباره بازگشت ایرج طهماسب تصریح کرد: این یک فصل از مجموعه «مهمانی» است که چند وقتی است طراحی شده و مراحل پیش تولید آن هم شروع شده است و امیدواریم با حمایت مالی که قرار است رقم بخورد برنامه‌ای شاد را با حضور آقای طهماسب داشته باشیم.

وی با اشاره به شخصیت‌های قبلی که در این مجموعه حضور دارند، گفت: فامیل دور، ببعی، جیگر، آقای همساده از جمله این شخصیت‌ها هستند. از آنجایی که هنوز در خدمت حمید جبلی نبوده ایم کلاه قرمزی و پسرخاله حضور ندارند.

بازی‌های «کودک شو» متنوع شد/ ایرج طهماسب با کدام عروسک‌ها می‌آید؟

در ادامه ملیکا شریفی نیا درباره حضورش در این تیم اظهار کرد: به نظرم اجرا بسیار کار سختی است و اعتماد به نفس بالایی می‌خواهد. این اجرا هم بسیار چالش برانگیز بود، خیلی باید به خود مسلط باشید و ممکن است یک روز حال شما خوب نباشد تا کامل صحنه را از دست بدهید.

وی اضافه کرد: برای من چالش بسیار بزرگی بود چون یاد می‌گیرید تحت هر شرایطی خود را بالا نگه دارید.

بازی‌های «کودک شو» متنوع شد/ ایرج طهماسب با کدام عروسک‌ها می‌آید؟

شریفی نیا درباره برخی انتقادها به حضور بازیگران در کسوت اجرا عنوان کرد: من براساس دانسته‌هایم در برنامه حضور دارم و فکر می‌کنم درباره من این نکته درست نیست که بگویند یک بازیگر آمده و مجری برنامه‌ای مرتبط با کودک شده است چون من فردی هستم که در حوزه کودک از تصویرگری و گرافیک تا رشته مرتبط با روان شناختی در دانشگاه و دیگر حوزه‌ها فعالیت کرده بودم و حالا با این تجربه‌ها بازیگر هم هستم و اجرای برنامه را به عهده گرفته ام. این ماجرا فرق دارد.

فصل جدید مسابقه «کودک‌شو» به تهیه‌کنندگی حسین ربانی غریبی و به کارگردانی رضا مهرانفر، با طراحی‌های جدید بازی‌ها از پنج بهمن روی آنتن شبکه نسیم رفته است.

منبع: خبرگزاری مهر


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-27 15:40:52