شفیعی: نقش آدم متوهم «جورچین» را بازی می‌کنم

جمعه 1 اردیبهشت 1402 - 0:8:21

مجموعه جورچین به تهیه‌کنندگی محمد تاجیک و کارگردانی یزدان فتوحی در قالب طنز آیتمی و با بهره مندی از استعدادهای جدید طنز در کنار طنزپردازان با سابقه تلویزیون سه شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه نسیم می رود.

ابراهیم شفیعی، یکی از بازیگران این سریال در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا، با تاکید بر این که یک روند داستانی در این کار ظاهرا آیتمی وجود دارد، گفت: همه آیتم‌ها به داستان اصلی ربط دارد و به تدریج آیتم ها حذف می‌شوند.

شفیعی: نقش آدم متوهم «جورچین» را بازی می‌کنم/ دلیل غیبت برنامه «عموپورنگ»

وی افزود: فضای دهه شصتی این سریال برای خود ما هم جذاب است. نوع لباس هایی که می پوشیم و وسایلی که داریم، به خاطرات کودکی مان برمی گردد. خودمان هم درباره اتفاقات سریال به نویسنده نظر می دهیم.

این بازیگر که تا کنون مجموعه های دست انداز، شکرآباد و افسانه هزار پایان را در شبکه نسیم داشته است ادامه داد: مجری افتتاحیه شبکه نسیم من و شهاب عباسی بودیم. در واقع ما دو نفر از ابتدا با این شبکه همراه بودیم.

شفیعی درباره دلیل عدم پخش ویژه برنامه «عموپورنگ» گفت: پارسال حدود ۱۴۰ قسمت کلبه عموپورنگ را در تلویزیون داشتیم. من شنیدم تلویزیون هنوز تسویه نکرده است. الان نمی دانم تسویه شده است یا نه. تهیه کننده با من و بقیه عوامل، تسویه کرده است. خدا را شکر تهیه کننده خوش حساب بود. من با برنامه عموپورنگ در ۹۰۰ قسمت ضبطی همکاری داشته‌ام. حدود ۴۰۰ قسمت هم به صورت زنده پخش شده است.

شفیعی: نقش آدم متوهم «جورچین» را بازی می‌کنم/ دلیل غیبت برنامه «عموپورنگ»

من کاری با سیاست ندارم

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای همکاری با تلویزیون تحت فشار هم قرار می‌گیرید اظهار داشت: هر کسی یک دیدگاه سیاسی دارد. ولی من کاری با سیاست ندارم. در تلویزیون ما داریم برای مردم کار می کنیم. ما در کشور ده کوره هایی داریم که به جز تلویزیون هیچ امکانات تفریحی ندارند و دلخوشی شان تلویزیون است. من برای آن آدم‌ها کار می‌کنم و برای مردم کار کردن چیز بدی نیست. ضمن این که شغل ما بازیگری است و کار دیگری بلد نیستیم. باید درامد داشته باشیم و وزندگی مان بچرخد. البته مردم عادی این نظر را ندارند و از همکاری ما با تلویزیون اشکالی نمی‌گیرند. در خیابان اکثرا به ما می گویند شما چرا نیستید و باید باشید. اما ظاهرا فضای مجازی با فضای واقعی فرق دارد.

به گزارش ایرنا، آرش نوذری، ابراهیم شفیعی، حمیدرضا نیک نبرد، مهران ضعیمی، سالارکریم خانی و... از جمله بازیگران «جورچین» هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-27 04:21:55