مبارزه برای زندگی روایت بیست و دومین شب از شب‌های هزارداستان

سه شنبه 7 خرداد 1398 - 15:50:7

🔸عشق به زندگی و بازگشت لیلا
📌به گزارش روابط عمومی شبکه #نسیم، در بیست و دومین شب از شب‌های هزارداستان نسیم ادبی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما میزبان روایت است که برای یک زندگی سالم از کودکی تا بزرگ‌سالی مبارزه کرده است.
نسیم ادبی در بیست و دومین قسمت از برنامه گفتگو محور هزارداستان میزبان زنی است که روایت زندگی‌اش روایت ناکامی‌ها و شکست‌ها تا موفقیت و سلامت است. دختری که در خانه پدری مستمند به دنیا می‌آید با 4 خواهرش کودکی ساده‌ای دارد تا اینکه در 10 سالگی مجبور به ازدواج می‌شود، اولین مرد زندگی او در کودکی متأسفانه معتاد است. او از همان کودکی مجبور به مبارزه می‌شود و برای خلاصی از این زندگی تلاش می‌کند، از همسر اولش جداشده و دوباره ازدواج می‌کند. همسر دوم اگرچه به‌ظاهر سالم است اما راوی تصور می‌کند که او هم درگیر اعتیاد است. به دنیا آمدن پسرش او را ترغیب می‌کند تا در زندگی همسرش کندوکاو کند حدس و تصور او درست است همسر دوم نیز مبتلا به اعتیاد است و با ناجوانمردی در غذای او نیز مواد مخدر می‌ریزد و حتی شیر فرزندشان را نیز آغشته به مواد می‌کند. اگرچه بارها این زن مچ مرد را می‌گیرد اما او انکار کرده و زن را متهم به جنون می‌کند. او برای خلاصی از این زندگی نیز دست به مبارزه می‌زند، مبارزه‌ای خستگی‌ناپذیر چرا بعد از مدتی متوجه شده خود او نیز به اعتیاد ناخواسته گرفتار است. ترک و بازیابی سلامت و آغاز زندگی تازه راه درازی است که آن را با نسیم ادبی در میان می‌گذارد.
بیست و دومین قسمت از فصل پنجم مجموعه هزارداستان سه‌شنبه 7 خرداد از شبکه نسیم پخش می‌شود. تهیه کنند این فصل همچون فصل‌ها گذشته جواد فرحانی است و کارگردانی مجموعه را مریم نوابی نژاد به عهده دارد. تکرار این برنامه ساعت 3 بامداد و 13 ظهر شنبه خواهد بود.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-19 09:13:21