سفر طولانی برای کشف هویت

یک شنبه 5 خرداد 1398 - 12:56:23

واقعیت ها  و حقیقت ها؛ روایت بیستمین شب «هزارداستان» 

به گزارش روابط عمومی شبکه#نسیم، در بیستمین شب از شب‌های هزارداستان کوروش سلیمانی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون میزبان مرد جوانی است که شنیدن خبری حقیقی از گذشته‌های دور واقعیت امروز و آینده‌اش را به سرزمین دیگری می‌برد.
کوروش سلیمانی در بیستمین قسمت از فصل پنجم برنامه گفتگو محور هزارداستان میزبان مرد جوانی است که برای روایت زندگی خود باید از امروز به سال‌ها پیش ‌قدم زده تا هویت خود را پیدا کند. او کودکی خود را در اصفهان گذراند است، دبستان و راهنمایی و دبیرستان را با نمرات خوبی پشت سر می‌گذارد. مطابق علاقه‌اش دانشگاه رشته حقوق را انتخاب می‌کند و برای ادامه تحصیل به قم می‌رود. بعد از مدتی تصمیم ازدواج می¬گیرد. او از کودکی به دخترخاله‌اش علاقه‌مند بود این مسئله را با خانواده درمیان گذاشته و با گل و شیرینی به خواستگاری دخترخاله‌اش می‌روند. جواب دخترخاله مثبت است، اما عروس خانم نکته را باید با همسرش در میان بگذارد. شب عروسی می‌گذرد همه‌چیز عالی است و مطابق میل داماد پیش رفته تا اینکه چند روز پس از عروسی پدر مرد تصمیم می‌گیرد، راضی را که عروس با مرد جوان در میان نگذاشته به او بگویید. شنیدن خبر آن‌قدر او را شوکه می‌کند که راهی بیمارستان می‌شود. بعد از دوره درمان مرد جوان برای پیدا کردن هویت خود باید سفر تازه را در زندگی‌اش طی کند.
بیستمین قسمت از فصل پنجم هزارداستان به میزبانی کوروش سلیمانی بازیگر تلویزیون و سینما اجراشده و همچون دوره‌های پیش جواد فرحانی تهیه‌کننده و مریم نوابی نژاد کارگردانی مجموعه گفتگو محور هزارداستان را به عهده‌دارند. زمان پخش این قسمت ساعت 19 یکشنبه 5 خرداد از شبکه نسیم است و تکرار آن ساعت 3 بامداد و 13 ظهر روز بعد خواهد بود.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-24 07:35:48