گذر خلاقیت و نبوغ از دالان انگیزه و تشویق  در هزارداستان

شنبه 28 اردیبهشت 1398 - 0:0:0

دو روایت در دوازدهمین شب از شب‌های «هزارداستان»
📌به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، در دوازدهمین شب از فصل پنجم برنامه گفتگو محور هزارداستان یوسف صیادی بازیگر تلویزیون و سینما میزبان راویانی است که در جوانی جهشی بزرگ را تجربه کرده‌اند، یکی از این جوانان با سه کیلو آلبالو به دانشگاه آکسفورد رفته و دیگری از بیابان‌های استرالیا به کویر ایران برگشته است. 
یوسف صیادی برنامه ششم هزارداستان را با گفتگوی آغاز می‌کند که مرد جوانی به‌روزهای کودکی خود برگشته و از سفرهای آن دوران با خانواده می‌گوید. او در سفرهایش با خانواده معنای تازه از کوه و دشت و دره و دریا پیدا می‌کند. پدر این مرد در سفرهای متعدد به بچه¬ها اصرار دارد که خوب به طبیعت نگاه کنند. برای همراهی با طبیعت ورزش‌ها مرتبط مثل شنا را یاد بگیرند. سال‌ها می‌گذرد و او در استرالیا مشغول درس خواندن است. سفارش‌های پدر برای شناخت طبیعت گره‌ای را در ذهن این مرد در میانه تحصیل کلید می‌زند و برای تکمیل یافته‌های خود راهی ایران می‌شود و کارش شکل جدیدی به خود می‌گیرد.
در بخش دوم این برنامه مرد جوان دیگری روایت خود را از کودکی و دوران ابتدایی آغاز می‌کند. او با پدرش قرار دارد در قبال هر 5 نمره 20 ، یک هدیه خواهد گرفت. اولین هدیه برای مجموعه 5 تایی 20 شاگرد سال اول دبستان سه کیلو آلبالو است، دومین مجموعه 5 تایی 20 برایش یک جامدادی به ارمغان می‌آورد و سومین مجموعه 5 تایی 20هدیه‌ای می‌گیرد که جهان پسر را تا امروز دستخوش تغییر کرده و موجب جهش پسر به دنیای پیچیده فناوری می‌شود.  
این قسمت از مجموعه هزارداستان توانمندی و خلاقیت جوانان ایرانی را نمایش می دهد. ششمین قسمت از فصل پنجم هزارداستان به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی نژاد ساعت 19 شنبه 28 اردیبهشت پخش‌شده و تکرار آن در ساعت 3 بامداد و 13 ظهر روز بعد خواهد بود.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-19 21:09:53