شب نهم از شب های هزارداستان با مدیریت لحظه‌ها و زندگی با عواطف مادرانه

چهار شنبه 25 اردیبهشت 1398 - 11:48:17

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، در نهمین شب از شب‌های هزارداستان رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون میزبان مادر و فرزندی بود که رابطه و مهرشان فرای پیوند فیزیولوژی است.
♦نهمین قسمت از فصل پنجم برنامه گفتگو محور هزارداستان به زندگی زنی می‌پردازد که سالها تحصیل، کار حرفه‌ای و تجربه در مدیریت یک‌سوی زندگی‌اش بود و خیر، مهر و محبت سوی دیگر زندگی‌اش.
در این برنامه رزیتا غفاری پای صحبت مادری است که از سال‌های جوانی دغدغه مالی نداشته است، اگرچه پدرش از اهالی بازار بوده و دارای حرمت و اعتبار اما دختری مستقل و خودباور تربیت کرده که به لحاظ مالی توان تأمین خود و خانواده‌اش را داشته باشد.
این میهمان برنامه می‌گوید: پدرم اهل معرفت بود و برای هر پیشرفت ما تشویقی درخور تهیه می‌کرد برای همین وقتی من سال۱۳۵۴ دانشگاه مدیریت قبول شدم برای من یک خودرو هدیه خرید و آن سال‌ها کمتر جوانی خودرو داشت.
او از سال‌های جوانی، از ازدواج با مردی می‌گوید که هیچ دارایی مالی نداشت اما مطابق با ارزش او و پدرش دارای صداقت، اخلاق نیکو، توانایی و... بود و بنابر همین ارزش ها ازدواج این دو سر گرفت.
سال‌های پر فراز و نشیب‌ زندگی به این زن توانمند و کارآفرین نکاتی بسیار آموخت تا آن‌که یک روز تصمیم گرفت خانواده‌اش را گسترش داده و بزرگ کند. تصمیمی که نیاز به مدیریت لحظه‌ها و عواطف داشت.
بخشی دیگری از برنامه به گفتگو با ارسلان پسر این خانواده اختصاص یافت و رزیتا غفاری با پرسش‌های خود عمق روابط این خانواده دوست‌داشتنی را برای مخاطبان برنامه آشکار می کند.
قسمت نهم از فصل پنجم مجموعه هزارداستان امشب، ۲۵ اردیبهشت، ساعت ۱۹،  از شبکه نسیم پخش‌شده و تکرار آن در ساعت ۳ بامداد و ۱۳ ظهر روز بعد خواهد بود. این برنامه به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی نژاد ساخته و از شبکه نسیم پخش می‌شود.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-25 12:11:38