روایت بارش باران در دومین شب «هزارداستان»

چهار شنبه 18 اردیبهشت 1398 - 13:40:50

♦دومین شب «هزارداستان» روایت کسانی است که در یک موسسه دورهم جمع شدند تا همدیگر را تکمیل کنند.

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، در دومین شب ماه رمضان برنامه گفتگو محور هزارداستان میزبان راویانی است که سال‌ها در اتاق‌های خود محبوس بودند و برای بیرون آمدن و رهایی باید تلاشی چند برابر سایر افراد جامعه می‌کردند.
📌در دومین شب هزارداستان فرناز رهنما بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون میزبان سه راوی است که از مشهد آمدند. راوی اول دختری است که بعد از یک تصادف زندگی‌اش دچار دگرگونی می‌شود، 11 سال زمان می‌برد تا با شرایط جدید خودش را هماهنگ کرده و زندگی‌اش را سامان بدهد.
راوی دوم مردی است که پس سال‌ها فرار و نشیب زندگی روزی در مکانی خاص تصمیم بسیار خاصی می‌گیرد، تصمیمی که با مخالف بسیاری روبرو می‌شود، مخالفت‌های که مثل دیوار روبرویش می‌ایستند اما او پای این دیوار نمی‌ماند.
راوی سوم مرد جوانی است که سختی کودکی یک‌طرف ماجراست زخم‌زبان بعضی‌ها بخش دیگر زندگی اوست. او سختی‌ها و زخم‌زبان‌ها را با پذیرش واقعیت‌ها و کار کردن روی روان خودش جبران می‌کند.
دومین قسمت از فصل پنجم هزارداستان به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی نژاد ساعت 19 چهارشنبه 18 اردیبهشت از شبکه نسیم پخش می‌شود و تکرار این برنامه ساعت 3 بامداد و 13 ظهر روز بعد خواهد بود.


عکاس:مریم محمدخانی


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-05-14 20:26:58