«سرنخ» یک برنامه متفاوت با ساختاری نو/ پخش فصل دوم در سال ۱۴۰۳ ادامه دارد

دو شنبه 20 فروردین 1403 - 14:27:16

آریا طاهری مجری و تهیه کننده درباره برنامه سرنخ گفت: سال گذشته برای من پر از فراز و نشیب بود و تجربه‌های خوبی برای ساخت فصل اول و دوم سرنخ کسب کردم که پخش فصل اول آن از نوروز ۱۴۰۲ شروع شد و توانست مخاطب قابل قبولی را کسب کند و به همین دلیل ساخت فصل دوم را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: در نوروز پخش سرنخ را داشتیم و پخش آن ادامه دارد. 

این تهیه کننده درباره اهداف این برنامه توضیح داد: هدف من ساخت یک برنامه متفاوت، در چارچوب و ساختار و ایده نو بود. همانطور که می‌دانید برنامه سرنخ کپی نبوده و یک برنامه کاملا نوآورانه بوده است.

وی افزود: تلاش کردیم این برنامه جدید برای مخاطب جلوه ایجاد کند و مخاطب خاص خودش را جذب کند و با توجه به آمار پیامکی که داریم نشان می‌دهد مخاطب برنامه را دنبال می‌کند و ما به هدفمان رسیدیم.

این مجری درباره تغییرات در فصل دوم عنوان کرد: برنامه سرنخ در فصل دوم تعاملی شده است و مخاطب می‌تواند در هر بخش از برنامه سرنخ‌ها و مجرم اصلی را به شماره پیامکی برنامه ارسال کند و این موضوع باعث تعاملی شدن برنامه شد.

وی درباره حال و هوای ماه رمضان امسال گفت: ماه مبارک رمضان ماه انسان سازی و ماه خود پروری است و امسال همزمانی با بهار طبیعت می‌تواند معنی عمیق تری را به انسان برساند و شاید فرصت خوبی باشد تا همزمان با بهار طبیعت یک بهاری هم در درون داشته باشیم و از فضائل این ماه استفاده کنیم.

طاهری درخصوص تولید فصل جدید سرنخ خاطر نشان کرد: فصل دوم سرنخ در ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد و باید این فصل را بررسی و تحلیل کنیم تا اگر بخواهیم فصل سوم را بسازیم باید چه تغییراتی داشته باشیم و اگر هم ساخته نشود از تجربیات این برنامه برای کار‌های دیگر استفاده کنیم.

منبع:
خبرگزاری باشگاه جوان


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-29 23:11:39