بی‌انتها، تدارک ویژه شبکه نسیم برای افطار

پنج شنبه 2 فروردین 1403 - 22:4:0

 رحمانی درباره علت تولید برنامه گفت:" هدف اصلی ما، رساندن مخاطب به عشق و محبت پروردگار است. به همین دلیل شعار اصلی برنامه، (بی‌انتها دوستت دارم) است. در این برنامه قرار است واگویه‌های افراد مختلف با خدا را بشنویم و از زاویه‌‌دید‌های مختلف، دنبال رنگ خدا در زندگی‌مان بگردیم."وی درباره چگونگی تحقق این هدف گفت:" ما برای هر قسمت از برنامه، یکی از اسمای حسنای الهی را محوریت قرار داده‌ایم. بنابراین هر روز در مجله‌ای تصویری ترکیبی با بخش‌های مختلف، درباره یکی از اسامی خدا صحبت خواهیم کرد."

رحمانی در ادامه از بخش‌‌های مختلف بی‌انتها در هر قسمت گفت:" مخاطب در ابتدای برنامه، یکی از مثال‌های تجلی‌دهنده آن اسم در زندگی را از زبان محمدقاسمی می‌شنود. سپس مناجاتی استودیویی با همین محوریت از حنیف طاهری پخش می‌شود. بعد از شعرخوانی شاعران اهل بیت، در آیتمی با عنوان کنج خلوت، به ایوان حرم رضوی رفته و با عاشقان و زائران امام، درباره جلوه اسامی الهی در حضرت رضا علیه السلام گفت‌وگو می‌کنیم. در بخش بعدی، سراغ داستان‌های مشاغل مختلف رفته و از زاویه نگاه آن‌ها اسماء الهی را روایت می‌کنیم. در بخش بعد، واگویه‌های احساسی و حرف‌های دلی با خدا را داریم که محوریت آن، همان اسامی انتخاب‌شده است. در نهایت آیتمی از شهدا و پویش قرآنی نهضت زندگی با آیه‌ها، حسن ختام برنامه خواهد بود."


بی‌انتها این فصل را با اسم رحمان و رحیم خداوند شروع کرده است و امیدوار است در انتهای ماه رمضان، به نام باعث و اول و آخر او برسد. این برنامه هر روز قبل از اذان مغرب، از شبکه نسیم پخش شده و در طول روز، سه بازپخش خواهد داشت.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-27 13:58:32