نسیم بندگی در شبکه نسیم

دو شنبه 21 اسفند 1402 - 0:17:45

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، این شبکه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جدول پخش شبکه نشاط و سرگرمی را متناسب با ماه بندگی از سه شنبه ۲۲ اسفند ماه تغییر داده و برنامه های آن، بعد از آن، بی انتها و نسیم آوا به جدول پخش این شبکه اضافه می شوند.
برنامه «آن» و «بعد از آن»
 این برنامه تلویزیونی به تهیه کنندگی سید احمد موسوی صمدی و سینا شعر باف با اجرای صابرخراسانی ، از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز در ساعات پیش از افطار  و پس از آن از شبکه نسیم در قاب رسانه ملی خواهد بود. این برنامه در قالبی نو به بررسی روایت  انسان های خیر  خواهد پرداخت.
بی انتها
برنامه تلویزیونی بی‌انتها به تهیه‌کنندگی  امیر بهراد رحمانی و کارگردانی محمدحسین تقوایی در  شب های ماه مبارک رمضان به مدت ۳۰ شب ساعت ۱۸:۳۰  از شبکه نسیم پخش خواهد شد. این برنامه  با محوریت اسماءالحسنی و صفات خداوند متعال با بخش‌های کنج خلوت از حرم امام رضا علیه السلام و نجوای مشاغل از دل کسب و کارهای روزمره، مناجات‌ها و ادعیه‌های ماه رمضان و... پخش می شود.
نسیم آوا
برنامه تولیدی نسیم آوا به تهیه کنندگی و اجرای محمد رضا محبی با حال و هوای ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۷ از شبکه نسیم نگاه مخاطبان خواهد شد. در این برنامه با  پرداختن به موسیقی مذهبی کشور  مسلمان با حضور کارشناس ، خاطره بازی با تیتراژهای قدیم سریال ماه مبارک رمضان، گروه سرود و موسیقی های سنتی با حال و هوای ماه رمضان از شبکه نسیم به روی انتن می رود.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-27 09:23:15