پخش فصل جدید برنامه بگو بخند با 2 قسمت ویژه شب یلدا از شبکه نسیم

سه شنبه 14 آذر 1402 - 0:19:38

به گزارش عصر ایران فصل دوم برنامه بگو بخند با 2 قسمت ویژه شب یلدا شروع خواهد شد.

بگو بخند یک برنامه مسابقه بر محور استعدادیابی و تحقیق بر پایهٔ خنده و شوخی در شبکه نسیم است که فصل اول آن از فروردین ماه امسال پخش شد.
 

در فصل جدید هم 4 داور شناخته شده در حوزه طنز و کمدی برای سنجش توانایی و راهنمایی شرکت کننده‌های مختلف از سراسر ایران حضور دارند. ترکیب داوران بخش استعدادیابی علیرضا خمسه ، نعیمه نظام دوست ، شهرام شکیبا و شهاب عباسی است.

عبدالله روا مجری و احسان حسینی تهیه کننده و کارگردان این برنامه شبکه نسیم هستند.
 

داوران فصل جدید برنامه بگو بخند 

پخش فصل جدید برنامه بگو بخند با 2 قسمت ویژه شب یلدا از شبکه نسیم (+عکس)

بنابر اعلام گروه سازنده، در فصل جدید برنامه بگو بخند نسبت به فصل اول تغییرات ساختاری صورت گرفته است، جدای از بخش مسابقه و استعدادیابی، حضور افراد مطرح و شناخته شده به عنوان مهمان، بازی‌های سرگرم کننده با تماشاگران، بخش‌های نمایشی و ... به این برنامه اضافه شده است. 

شرکت کنندگان برتر فصل اول در بخش‌های خارج از مسابقه همچنان حضور خواهند داشت که با تماشاگران حاضر در استودیو بازی‌های مختلف و گفتگو انجام می‌دهند، همچنین بخش‌های نمایشی طنز و جذاب وجود دارد که با حضور تعدای بازیگر ثابت اجرا می‌شود.

در فصل جدید برنامه بگو بخند آیتم‌ها و بازی‌های سرگرم کننده‌ای طراحی شده است که برای اولین بار است در تلویزیون از آنها رونمایی خواهد شد.

بخش‌ دیگری از برنامه حضور مهمانان چهره و مطرح در حوزه‌های مختلف است که درباره موضوعات مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و ... به بحث و گفتگو می‌پردازند.

فصل دوم برنامه بگو بخند احتمالا در 40 تا 50 قسمت تولید خواهد شد که شروع آن از شب یلدا خواهد بود و  پخش  آن به صورت 4 شب در هفته از شبکه نسیم ادامه می‌یابد.
منبع: عصر ایران

برنامه بگو بخند

برنامه بگو بخند

برنامه بگو بخند

برنامه بگو بخند

برنامه بگو بخند

برنامه بگو بخند

برنامه بگو بخند

برنامه بگو بخند

برنامه بگو بخند

برنامه بگو بخند


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-05-20 03:59:11