معارفه سرپرست تولید و فنی جدید شبکه نسیم برگزار شد

یک شنبه 29 مرداد 1402 - 9:18:43

در مراسمی با حضور مدیر شبکه نسیم و مدیران این شبکه و نیز رییس مرکز تولید و فنی سیما ، مدیر قدیم و سرپرست جدید تولید و فنی شبکه نسیم تودیع و معارفه شدند.
به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم ، در مراسمی که روز گذشته ، شنبه ۲۸ مردادماه، برگزار شد ، سید محمدرضا خوشرو ، مدیر این شبکه، ضمن اشاره به اخلاق حسنه احسان محمدنژاد ، مدیر سابق تولید و فنی شبکه و تعامل مثبت وی با سایر مدیران شبکه نسیم در زمان تصدی وی گفت: امیدوارم که آقای صرامی هم این مسیر را ادامه دهد.
در ادامه این مراسم ، سیدباقر حاجی سیدرضی، رییس مرکز تولید و فنی سیما نیز ضمن قدردانی از زحمات محمدنژاد در دوران مسئولیت در شبکه نسیم و تبریک به صرامی سرپرست جدید تولید و فنی شبکه، تاکید کرد: من با آقای صرامی از قبل آشنایی دارم و امیدوارم بتواند با همان دوستی و رفاقتی که نسبت به بخش تولید و فنی شبکه نسیم دارد، کارش را ادامه بدهد. ارتباط مستمر و دوستانه با گروه و تامین برنامه، مدیران و عوامل برنامه ساز شبکه نسیم از اولویت های تولید و فنی است و امیدوارم به منظور ارتقای کیفی برنامه ها، این تعامل سازنده مثل گذشته ادامه دار باشد.
استفاده بهینه از تجهیزات فنی و استودیویی و حضور در شوراهای تخصصی سیما از موضوعات دیگری بود که رئیس مرکز تولید و فنی سیما در این مراسم به آن اشاره کرد.
در پایان این مراسم، مدیر شبکه نسیم و رییس مرکز تولید و فنی سیما با تقدیم الواح جداگانه از زحمات احسان محمدنژاد مدیرسابق تولید و فنی قدردانی کردند و حکم محمد جعفر صرامی به عنوان سرپرست جدید تولید و فنی شبکه نسیم نیز به وی اهدا شد.

 

 


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-30 05:17:32