معاون سیما به پشت صحنه «از سرگذشت» رفت

شنبه 7 مرداد 1402 - 8:5:25

معاون سیما گفت: «از سرگذشت» با روایت لحظات خاص زندگی افراد عموما غیر مشهور در پرتو نگاه امام حسین(ع)، نقطه عطف زندگی شان را به زیبایی به تصویر کشیده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، معاون‌ سیما در حاشیه بازدید از پشت صحنه برنامه «از سرگذشت» گفت: توفیق داشتیم در محل ضبط این برنامه شبکه نسیم حاضر شویم و زحمات و ابداع تیم سازنده را از نزدیک مشاهده کنیم و به همکارانم خداقوت عرض کنم. شنیدن سرگذشت مردم که به تعبیر مجری برنامه گاه باید از سر بگذرند برای آن که نقطه عطفی در زندگی شان رقم بخورد، اتفاق خوب و بزرگی است.

محسن برمهانی افزود: در واقع «از سرگذشت» داستان هایی از زیست مردم عادی و تصمیماتی شجاعانه را روایت می کند که ضمن به چالش کشیده شدن می‌تواند زندگی فرد را تغییر بدهد.

وی با ابراز امیدواری از این که برنامه «از سرگذشت» با همت شبکه و تیم برنامه ساز تا پایان ماه صفر روی آنتن خواهد بود، خاطر نشان کرد: زندگی افرادی که شاید خیلی شناخته شده نباشند اما در پرتو نگاه امام حسین(ع) یک لحظه تاثیرگذار در زندگی شان داشته اند، از ویژگی های اصلی این برنامه است که خوشبختانه از همان ابتدا هم توانسته ارتباط خوبی با مخاطبان خود برقرار کند.

برمهانی همچنین خاطرنشان کرد: در خصوص پخش برنامه «از سرگذشت» شاهد یک هم افزایی هم در سیما هستیم به طوری که پس از شبکه نسیم، شبکه دو سیما هم در جدول پخش شبانه خود این برنامه را روی ‌آنتن می برد تا ان شالله مخاطبان بیشتری بتوانند از این برنامه فیض و بهره ببرند.

وی تصریح کرد: یکی از مزیت های بصری «از سرگذشت» دکور ویژه آن است که ناخودآگاه حس قرار داشتن زیر قبه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اباالفضل عباس (ع) را به مهمانان و مخاطبان برنامه منتقل می کند.

در جریان این بازدید معاون سیما با ساره قصیر مهمان لبنانی در خصوص تجربه شرکتش در این برنامه گفت و گو کرد.

وی در بخشی از این گفت و گو خطاب به برمهانی با بغض گفت: زمانی که پا روی شن های دکور برنامه گذاشتم و زیر این کلاه خود قرار گرفتم حس کردم در کربلا حضور دارم.

در بازدید برمهانی، خوشرو مدیر شبکه نسیم، لنگرودی مدیر تولید شبکه و حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما نیز حضور داشتند.

این برنامه‌ی گفتگو محور به تهیه‌کنندگی محسن نجفی سولاری، کارگردانی محمد پیوندی و اجرای علی‌اکبر قلیچ از اول ماه محرم ساعت 21:30 میهمان مخاطبان شبکه نسیم و ساعت 23:40 شبکه دو خواهد بود.

منبع:
پایگاه اطلاع رسانی سیما


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-05-07 04:56:34