شروع کار با دکوری که حسینیه شد

یک شنبه 25 تیر 1402 - 0:21:26

امیر بهراد رحمانی تهیه کننده جدید برنامه با حسین علیه‌السّلام حرف بزن همزمان با نزدیک شدن به ماه محرم درباره جزییات این برنامه گفت: پیش تولید کار از اسفند ماه پارسال به تهیه کنندگی مشترک بنده و آقای محمدحسین تقوایی آغاز شده است و بعد از طراحی دکور و آماده سازی، این روزها در حال ضبط برنامه هستیم و استودیوی ما، تبدیل به حسینیه با حسین حرف بزن شده است و فضاسازی و صحنه آرایی متفاوتی را مخاطبان شاهد خواهند بود.
وی ادامه داد: فصل جدید برنامه از اول ماه محرم به مدت ۴۰ شب روی آنتن خواهد رفت. در حسینیه با حسین حرف بزن ما، هر شب چند مهمان از اقشار مختلف جامعه خواهیم داشت. علاوه بر اینکه هر قسمت در آیتم‌هایی جدید و مختص برنامه، پای دردودل و واگویه‌های درونی افراد با حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام خواهیم نشست و ان شاء الله سبک جدیدی از برنامه‌ی تاک‌شو را به تصویر خواهیم کشید. درهمین راستا، طراحی فرم و صحنه‌ی این فصل، کاملاً در خدمت محتوا و حول محور ریل اصلی برنامه یعنی انتخاب، صورت گرفته است. مجموعه ۴۰ قسمتی امسال حسینیه باحسین علیه‌السّلام حرف بزن بر بستر چهار دهه طراحی شده و با تکیه بر فضای بصری و احساسی قبل از شهادت حضرت، ظهر شهادت و هنگامه نبرد، شام غریبان و ادامه قیام حسینی تا کنون پیش خواهیم رفت.
وی عنوان کرد: این نهمین فصل از این برنامه امام حسینی و متعلق به خود مردم است که از محرم روی آنتن خواهد رفت و در همین ابتدای راه، از همراهان و حامیان برنامه و عوامل خوب حسینیه باحسین علیه‌السّلام حرف بزن که ماه‌هاست درگیر ساخت و تولید ارکان مختلف برنامه هستند، کمال تشکر را دارم. امید که بتوانیم فارغ از هرگونه حاشیه و پرداخت به فرعیات دنیوی و قبیله گرایانه، همگی متنعم از سایه خیمه اهل بیت علیهم السلام دل‌های مردم و مخاطبین عزیز را به تلنگری متوجه و مأنوس با حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام کنیم. هزار و چهارصد است خورشید پر فروغ رأفت و منظومه فکری حضرت مستدام است و این ما هستیم که خود را به این بیرق و دستگاه متوسل می‌کنیم و برای دل و آخرت خود توشه بر می‌داریم.
گفتنی است سال‌های گذشته برنامه‌ «با حسین علیه‌السّلام حرف بزن» به صورت گفت‌وگو محور و بدون حضور مجری ساخته شده و در آن افراد مختلفی با امام حسین علیه‌السّلام حرف می‌زنند و از احساس و اعتقاد خود به این امام مهربان می‌گویند. ایده اصلی برنامه از سال 1394 کلید خورد و با توجه به اینکه چهره‌های معروف از احساس و عواطف خود به امام حسین می‌گویند بسیار مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت. این برنامه، امسال با ساختاری جدید به آنتن شبکه نسیم می‌رسد و در شب‌های محرم مهمان خانه‌های مردم است.
منبع: خبرگزاری مهر


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-05-05 23:00:09