شروع پخش برنامه های جدید در شبکه نسیم

یک شنبه 24 اردیبهشت 1402 - 0:16:6

مسابقه کمدی خوش‌نمک از این هفته روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.
خوش‌نمک یک مسابقه کمدی هیجان‌انگیز به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان با اجرای میلاد صالح پور  است که از سه‌شنبه، بیست و ششم اردیبهشت ماه  روزهای سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می رود. این مسابقه در دوفصل هفتاد قسمتی در حال تولید است. و در هر قسمت از این مسابقه پنج شرکت‌کننده که از شهرها و روستاهای دور و نزدیک کشورمان گرد هم آمده‌اند، برای اثبات بامزگی خودشان با هم رقابت می‌کنند.

در پایان هر قسمت یک نفر که بیش از همه موفق به خنداندن تماشاچیان حاضر در سالن شده و آرای بیشتری از حضار کسب کرده باشد به مرحله بعدی راه پیدا خواهد کرد. همچنین کسی که کمتر از همه لبخند به لب تماشاچیان آورده باشد به عنوان «خوش‌نمک» آن قسمت انتخاب می‌شود . فرد خوش‌نمک تندیس یادگاری برنامه را دریافت می‌کند و طی یک خداحافظی باشکوه از دور رقابت خارج می‌شود. هدف اصلی خوش‌نمک خلق لحظاتی خوش برای مردم شریف ایران و جا انداختن فرهنگ شوخ‌طبعی و پذیرش شوخی‌ست.

پیش تولید این مسابقه از دی ماه سال گذشته آغاز شده و پخش آن از سه شنبه این هفته آغاز خواهد شد.

دیگر برنامه جدید استعدادیابی طنز شبکه نسیم به نام « بگو بخند » نیز در همین دهه پخش خود را آغاز خواهد کرد که زمان آن نیز متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-03-29 10:46:25