تغییر در جدول پخش شبکه نسیم

جمعه 21 بهمن 1401 - 0:15:56

 

بنابراعلام روابط عمومی شبکه نسیم،  با پایان دهه مبارک فجر برنامه های جورچین، سریال پنچری و نجات خودرو به کنداکتور این شبکه اضافه می شود.

مجموعه جورچین ( طنزستان ) ، به تهیه کنندگی محمد تاجیک و کارگردانی یزدان فتوحی در قالب طنز آیتمی و با بهره مندی از استعدادهای جدید طنز در کنار طنزپردازان مجرب تلویزیون سه شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۰ به روی آنتن شبکه نسیم می رود. آرش نوذری، ابراهیم شفیعی، حمیدرضا نیک نبرد، مهران ضعیمی، سالارکریم خانی و..... از جمله بازیگران جورچین هستند. 

همچنین مجموعه نمایشی اجتماعی «از این به بعد» به تهیه کنندگی ارمین فکری وکارگردانی آرمین قاسم زاده از این به بعد شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۰ از این شبکه پخش خواهد شد.

سریال پنچری به کارگردانی برزو نیک نژاد وتهیه کنندگی مهران مهام تولید  ۱۳۹۶ در ژانر طنز، اجتماعی است که بازیگرانی از جمله یوسف تیموری، حمید لولایی، رضا داوود نژاد، مهران غفوریان و غلامرضا نیکخواه در آن نقش آفرینی کرده اند. سریال پنچری شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۸پخش خواهد شد.
این مجموعه روایت فردی است به نام حمید  که به دنبال ازدواج با دختری به نام نگار جهانی است که شرط های زیادی پیش پایش قرار می‌گیرد.

مستند «نجات خودرو» برنامه ایست که به نوسازی خودروهای کلاسیک  می پردازد.
کسانی که به هر دلیلی اعم از  مشکلات مالی و یا ناتوانی جسمی نتوانسته اند ماشین خود را تعمیر کند توسط افراد خانواده ، ماشین را به تیم نجات خودرو می سپارند تا  با بازسازی ان صاحب ماشین را غافلگیر کنند . این برنامه جذاب و هیجان انگیز روزهای فرد ساعت ۲۱:۳۰از شبکه نسیم پخش می شود.

برنامه طنز ادبی« قندون » نیز از این هفته به بعد روزهای فرد ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.

دیگر برنامه های شبکه نسیم طبق روال پیشین (خانه جلال  روزهای زوج ساعت ۱۹، دیدی نو روزهای فرد ساعت ۱۹، بی سیم روزهای زوج ساعت ۲۰:۳۰،  شهروند و مافیا روزهای زوج ساعت ۲۱:۳۰، تهمتن هر شب ساعت ۲۳، نسیم آوا پنجشنبه و جمعه ساعت۲۱، هفت ترانه جمعه ساعت ۱۸) نیز از این شبکه پخش می شوند.

 


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-03-29 17:09:51