بازدید مدیر شبکه نسیم از سری جدید طنزستان

دو شنبه 3 بهمن 1401 - 0:13:27

 

سید محمد رضا خوشرو به همراهی احمد لنگرودی مدیر تولید این شبکه از پشت صحنه فصل دوم "طنزستان" با ساختاری جدید بازدید کردند.
مدیر شبکه نسیم در این بازدید عنوان کرد: مجموعه طنزستان در قالب طنز آیتمی، با بهره مندی از استعداد های جدید طنز از تمامی استانهای مختلف در کنار طنز پردازان مجرب تلویزیون باعث می شود بستری باشد تا تمامی استعدادهایی که در استان ها با هر لهجه ،گونه ایی که از طنز خاصی برخوردار هستند از طریق این برنامه که با ساختار جدیدی برای فصل دوم در نظر گرفته شده است در کنار طنز پردازان مطرح دیده شده و استعداد آنها به نمایش گذاشته شود.
در این بازدید ، تاجیک، تهیه کننده طنزستان ، نیز عنوان کرد: تلاش دست اندرکاران مجموعه طنزستان برآن است تا حال و هوای خوش ، صمیمی و دورهمی های خانوادگی ، سادگی ،مهربانی ها و همیاری های آن روزگار را که می تواند تداعی خاطر بزرگترها و قابی زیبا و تربیتی برای نسل های جوان و نوجوان باشد به تصویر بکشد مشغله ها و درگیری های ماشینی ، فضای مجازی که موجب فاصله بین اعضاء خانواده و اجتماع شده است جایگزینی اینچنین دارد خانواده با بچه های قد و نیم قد که الگویی مناسب برای فرزند آوری و نشاط شادیست و بستری مناسب جهت شناسایی و معرفی استعدادهای بازیگری در حوزه طنز از سراسر کشور ایجاد می نماید.
وی گفت: کارگردان طنزستان یزدان فتوحی است که فضایی متفاوت و جذاب در ساخت طنز آیتم محور در طنزستان ترسیم نموده است.آیتم‌های کوتاهی که قصه ای دهه شصتی آنها را متصل می نماید و شخصیت‌ها در عین حال که در تایمی کوتاه یک داستان طنز را روایت می کنند در مجموع نیز در داستانی کلی به هم مرتبط هستند.
او مطرح کرد: فضاهای خانه و حیاط ، محله ، مدرسه ، اتاق عمل و مطب ، کافه رستوران ، سنگر دوره جنگ جهانی دوم ، موسسه چند منظوره ، نقد فیلم و استیج ... از لوکیشنهای اصلی برنامه می باشد که در۱۱۰ قسمت ۳۸ دقیق ایی به روی آنتن خواهد رفت.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-25 23:15:07