لالایی؛ اولین برنامه تلویزیونی که به مادران اجازه لالایی خواندن داد

پنج شنبه 1 دی 1401 - 0:0:0

سید احسان حسینی تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «لالایی» درباره بازخوردهای این برنامه از سمت مخاطبان گفت: این برنامه چند طیف مخاطب دارد، طیف اول که جامعه آماری اصلی این برنامه‌اند، مادران و زنان ایرانی اند که به حمدالله تا این قسمت که پخش شده است؛ پیام‌های رضایت بخشی از سوی آن‌ها داشته‌ایم. طیف بعدی اقوام مختلف ایرانی‌اند که لالایی بیانگر بخشی از ادبیات منطقه و خطه آن‌هاست که این مخاطبان نیز با فرستادن فیلم‌ها در پویش این برنامه رضایت خود را اعلام کرده‌اند و همپای برنامه قسمت به قسمت پیش می‌روند.

او در ادامه با اشاره به این که تا کنون حدود ۳۵ قسمت از این برنامه پخش شده است، توضیح داد: عمدتا بزرگترین چالشی که برنامه‌های گفتگو محور با آن روبه رو هستند، بخش مهمان است، این برنامه نیز از این قاعده مستثنی نیست ما در این برنامه برای گزینه‌های مهمانان بیش از ۱۵۰ گزینه را بررسی کردیم که همواره تیم تحریریه برنامه تا روز ضبط هر قسمت با مهمانان در ارتباط بودند، نکته قابل توجه این است که لالایی به عنوان اولین برنامه تلویزیونی است که اجازه دارد تا مادران لالایی بخوانند و این خودش یکی از مبحث‌های مهم در ساختار این برنامه بوده است.

حسینی در پایان با اشاره به این نکته که برنامه لالایی از بخش‌ها و آیتم‌های گوناگونی برخوردار است؛ بیان کرد: این برنامه از یک بخش اصلی که گفتگو با مهمان است و آیتم‌های مختلف ساخته شده است. تیم آیتم این برنامه نیز با تلاش‌های فراوان آیتم‌های متنوعی را ساخته است در هر قسمت مخاطبان شاهد یک بخش از آوای لالایی منطقه و شهری که مهمان برنامه برای آنجاست خواهند بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-18 10:05:11