بازگشت افخمی به اجرا با «خانه جلال»/شب موسیقی و استندآپ در «نسیم»

سه شنبه 29 آذر 1401 - 15:57:50

به گزارش خبرنگار مهر، از جمله شبکه‌های سیما که امسال سعی دارد با دست پر به استقبال شب یلدا برود شبکه نسیم است که برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده و از هنرمندان برای حضور در ویژه برنامه‌ها دعوت کرده است. برنامه‌هایی که برخی با حضور کمدین هایی مثل مهران غفوریان روی آنتن می‌روند. برخی در ویژه برنامه‌ای کتاب محور مثل «دیدی نو» به پخش می‌رسند و برخی هم مثل برنامه «خانه جلال» فضای دورهمی اهل فیلم و کتاب را فراهم کرده است.

بازگشت افخمی به اجرا با «خانه جلال»/شب موسیقی و استندآپ در «نسیم»

شب نشینی «شوتبال» با هنرمندان

ویژه برنامه «شوتبال» شب یلدا، به تهیه‌کنندگی مقداد مومن نژاد، مسعود رجبیان و کارگردانی محمد پیوندی چهارشنبه ۳۰ اذرماه ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود و با آیتم‌های مختلفی که پخش می‌شود میزبان هنرمندانی از استندآپ کمدین تا هنرمندان موسیقی‌های نواحی و گپ و گفت های شبانه است.

چه کسانی اجرا می‌کنند؟

این ویژه برنامه با اجرای علی عامل هاشمی و سوگل طهماسبی بازیگران تلویزیون پخش می‌شود. علی عامل بعد از حامد آهنگی اجرای این برنامه را بر عهده گرفت و مسابقات مرتبط با بخش مردان را اجرا می‌کرد.

بازگشت افخمی به اجرا با «خانه جلال»/شب موسیقی و استندآپ در «نسیم»

همچنین سوگل طهماسبی دیگر بازیگر سینما و تلویزیون که از آخرین کارهایش حضور در «گاندو» و «نجلا» بود نیز اردیبهشت امسال به این برنامه پیوست و مجری بخش برنامه‌های مسابقه‌های بانوان شد.

از استندآپ کمدی تا موسیقی‌های نواحی

این برنامه قرار است میزبان هنرمندانی از جمله مهران غفوریان باشد. همچنین بخشی از برنامه هم سراغ هنرمندان پیشکسوت رادیو همچون اصغر سمسار زاده، منوچهر آذری، عباس محبی، داوود منفرد می‌رود و با آنها خاطره بازی دارد.

بازگشت افخمی به اجرا با «خانه جلال»/شب موسیقی و استندآپ در «نسیم»

علی طولابی، حامد نیسی، خاله حوا و زنان صیاد، گروه چهار شگفت انگیز و گروه موسیقی سنتی بوشهری به رهبری عیسی سلیمیان و استنداپ کمدی محمد شعبانپور و علی میری از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود تا با خاطره بازی و موسیقی زنده این شب را جشن بگیرند.

همچنین در این شب سه مهمان از آسایشگاه کهریزک دعوت شده است تا در شب یلدای شوتبال به خاطرات و حال خوب دوران پدران و مادرانی بپردازند که حالا سن و سالی از آنها گذشته است.

یلدایی متفاوت از خانه «سیمین و جلال»

ویژه برنامه «خانه جلال» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد پور صباغیان، در شب یلدا فضایی متفاوت را رقم خواهد زد. برنامه‌ای که پیش از این ضبط آن با حضور اهالی فرهنگ و هنر و کتاب و… انجام شده است و چهارشنبه شب ساعت ۲۱ و پنجشنبه ساعت ۲۳ به روی آنتن می‌رود.

چه کسی اجرا می‌کند؟

بهروز افخمی نویسنده، کارگردان و مجری برنامه‌های سینمایی است. او را غیر از کارگردان ی فیلم و سریال با اجرای برنامه‌های سینمایی مثل «هفت» و «نقد سینما» هم به خاطر می‌آوریم و حالا این اجرای یک برنامه شبانه یلدایی مفرح و سرگرم کننده توسط اوست که البته باید دید به سبک او چگونه پیش خواهد رفت؟

بازگشت افخمی به اجرا با «خانه جلال»/شب موسیقی و استندآپ در «نسیم»

یوسفعلی میر شکاک شاعر نیز در این شب نشینی افخمی را همراهی خواهد کرد و احتمالاً ترکیب این سینماگر و شاعر اتفاق جالبی را در میان مجریان برنامه‌های یلدایی رقم خواهد زد.

حافظ خوانی و شاهنامه خوانی در دورهمی شعرا و هنرمندان

«خانه جلال» در ویژه برنامه شب یلدا میزبان چهره‌های ادبی چون ناصر فیض شاعر و هنرمندانی چون ابوالفضل پورعرب، جهانبخش سلطانی، جواد خیابانی و جمعی از شعرای طنزپرداز خواهد بود.

بازگشت افخمی به اجرا با «خانه جلال»/شب موسیقی و استندآپ در «نسیم»

در این ویژه برنامه به آداب و رسوم شب یلدا، حافظ خوانی و شاهنامه خوانی پرداخته می‌شود و گپ و گفت های متفاوتی با هنرمندان رقم می‌خورد.

این ویژه برنامه البته لوکیشن اصلی خود را خانه موزه «سیمین و جلال» قرار داده است تا در بخشی از برنامه به خاطرات سیمین دانشور و زندگی جلال آل احمد ۲ نویسنده مطرح کشور بپردازد.

ساخت این مجموعه همچنان ادامه دارد و صرفاً شروع پخش آن با شب یلداست.

منبع: خبرگزاری مهر


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-05-06 00:11:15