اهالی مسابقه تلویزیونی «دیدی نو» شب یلدا مهمان خانه های مردم می شود

شنبه 26 آذر 1401 - 0:18:4

تهیه کننده مسابقه «دیدی نو» گفت:اهالی مسابقه تلویزیونی دیدی نو در این ایام به احترام مردم و فرهنگ فاخرمان با موضوع یلدا در دو شب مهمان خانه مردم هستند.

مهران میرصالحی تهیه کننده مسابقه «دیدی نو» درباره ویژه برنامه شب یلدا گفت:  اینکه به هر بهانه‌ای برای  مهمانی ، دید و بازدید به خانه یکدیگر برویم  در فرهنگ ما ایرانی‌ها نهادینه است اصلا بخاطر همین است که ما ایرانی‌ها بیشتر از هر ملت دیگری از حال و روز هم خبر داریم.

وی ادامه داد: قدیم تر‌ها، نه تنها فامیل از فامیل لحظه‌ای خبر داشت. بلکه همسایه هم از حال و روز همسایه اش اساسی خبر داشت. یعنی شادی و غم یک محله با هم بود.

میرصالحی عنوان کرد: این هفته ایام یلداست. خلاصه میخواهم بگویم اگر این روز‌ها کنار هم جمع میشویم، اگر میگویم و میخندیم، این از گذشته هایمان  آمده است. به جرات می توان گفت که ما ایرانی‌ها اجتماعی‌ترین ملت دنیا هستیم. چرا، چون هر فرصتی برای جمع شدن کنار هم را غنیمت می‌شمریم.

میرصالحی تهیه کننده مسابقه «دیدی نو» درباره ویژه برنامه شب یلدا توضیح داد: اهالی مسابقه تلویزیونی «دیدی نو»، در این ایام به احترام مردم و فرهنگ فاخرمان تصمیم گرفتند برنامه‌ای با موضوع یلدا در دوشب تدارک ببینند و مهمان خانه های  مردم باشند.درست است که موضوع مسابقه‌ی «دیدی نو »کتاب بوده! اما راه دوری نمی رود که ما هم کنار شما مردم از شادی بگوییم و شادی کنیم.

گفتنی است :مسابقه« دیدی نو» با اجرای شهرام شکیبا به صورت مسابقه طراحی شده و خانواده‌ها در گروه‌های مختلف با توجه به آیتم‌های طراحی شده در این مسابقه شرکت می‌کنند.مهم ترین ویژگی ساختار برنامه «دیدی نو» ترویج موضوع کتابخوانی براساس روش­‌های تاثیرگذار و همسو با ذائقه مخاطب است.

این فصل از برنامه در قالب ۳۸ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای به صورت آیتم­‌های مسابقه­‌ای و رقابتی طراحی شده است. سه قسمت به طور ویژه برای گروه سنی کودک، سه قسمت گروه سنی نوجوان و ۳۲ قسمت برای گروه سنی بزرگسال، طراحی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-05-06 06:49:24