تجلیل مدیر شبکه نسیم از تهیه کننده «سفیر»

شنبه 15 مرداد 1401 - 0:0:0

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم؛ در متن لوح تقدیری که به تهیه کننده «سفیر» اهدا شد آمده است: «توفیق خدمت به فرهنگ و هنر این کهن مرز و بوم، ویژه پیرامون ساحت مقدس خون خدا، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، شایسته هر هنرمندی نیست که سایه همای سعادتش بر بخت و همت والای‌تان افتاد.
خاطر رندانه و سعی صادقانه شما که ساخت نخستین اثر مناسبتی قیام امام حسین (ع) و یاران با وفایش را به همراه داشت، آغازگر راه مطولی شد که دیگر هنرمندان دغدغه‌مند، از برای القای بینش نهضت حسینی و نمایش تراژدی حماسه‌اش، متعهدانه و عاشقانه پای سر درش نهادند تا مشق عشق کرده باشند.
باشد که خانواده شریف و بزرگ فرهنگ و هنر این خاک پاک، قدردان کوشندگی جناب‌تان باشند.

در این دیدار که در محل ضبط برنامه «قاب عاشقی» انجام شد و امیرعباس اشرف، مدیر تامین برنامه شبکه نسیم، نیز مدیر این شبکه را همراهی می کرد ، مراتب سلام و ادای احترام پیمان جبلی ریاست رسانه ملی، وحید جلیلی قائم مقام سازمان در امور فرهنگی صدا و سیما و محسن برمهانی معاون سیما به اطلاع سید حسن جلایر رسید.

جلایر در دو قسمت «قاب عاشقی» به تهیه کنندگی مسعود نجفی که امشب و فردا شب (شنبه و یک شنبه ۱۵ و ۱۶ مرداد ) ساعت 23:30 از شبکه نسیم پخش می شود، ناگفته هایی شنیدنی را از جریان ساخت فیلم «سفیر» بیان کرده است.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-20 08:08:19