سوگواره محرم در شبکه " نسیم "

چهار شنبه 5 مرداد 1401 - 0:18:45

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، این شبکه از جمعه ۷ مرداد ماه ویژه برنامه های تدارک دیده شده خود را به روی انتن می برد.
براساس این گزارش برنامه های با حسین(ع) حرف بزن؛ قاب عاشقی، نسیم آوا، دورگردون، سریال تنهایی لیلا، ورزشیا، هفت آوا و دنیای مستند را در جدول پخش خود قرار داده است.

هفت آوا: 
هفت آوا به تهیه کنندگی محمودمحمودی با اجرای سامان ارس خان هر شب به صورت زنده از پنجشنبه ۶ مرداد ماه ساعت ۱۹ به روی انتن شبکه نسیم  می رود. این برنامه پیش از این از شبکه "شما" با نگاهی به موسیقی اقوام مختلف پخش می شد. 
علاقمندان می توانند بازپخش این برنامه را در ساعات ۰۰:۰۰، ۰۶:۰۰ مشاهده نمایند.

سریال تنهایی لیلا:
مجموعه تلویزیونی "تنهایی لیلا" به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی از جمعه ۷ مرداد، برابر با شب اول محرم هر شب ساعت ۲۰ پخش می شود.
محمد، متولی امامزاده‌ای است که در زلزله خانواده خود را از دست داده‌است. دختری به نام لیلا که عاشق محمد می‌شود، او را در شرایط ویژه‌ای قرار می‌دهد و ایمان او را محک می‌زند.
مینا ساداتی، نسرین مقانلو، حسن پور شیرازی، بهروز شعیبی، رضا رویگری و ...بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.
بازپخش سریال تنهایی لیلا را می توانید در ساعات ۰۱:۰۰، ۰۵:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد تماشا بنشینید.

دنیای مستند:
علاقه‌مندان به هیجان و جذابیت های ورزشی و تفریحی می توانند بیننده دنیای مستند باشند. این برنامه با پخش مسابقات برجسته رشته‌های اتومبیل رانی، موتور سواری، دوچرخه سواری،هاکی و.... در قالب مستند های تلویزیونی ازجمعه ۷ مرداد تا سه شنبه ۱۱ مرداد  ساعت ۲۱ پخش می شود. 
مخاطبان می توانند بازپخش دنیای مستند را در ساعات ۰۴:۰۰، ۰۸:۰۰،  ۱۱:۰۰و ۱۸:۰۰ روز بعد مشاهده نمایند.

دورگردون: 
مستند «دورِ گردون» به تهیه کنندگی نازنین پیرکاری ، کارگردانی امین باقری و با اجرای شهرزاد کمال زاده و سلمان فرخنده  از چهارشنبه ۱۲ مرداد ماه ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.این  مستند  راوی داستان‌های افرادی است که در ایام محرم نذرهای متفاوت و جالبی دارند .
علاقمندان می توانند تکرار این مستند را در ساعات۰۴:۰۰، ۰۸:۰۰، ۱۱:۰۰، ۱۴:۰۰و ۱۸:۰۰ ببینند.

نسیم آوا:
این برنامه با پخش نواهای سوگ و نغمات و اشعار آیینی و گفتگو با شاعران و مرثیه خوانان، در شبهای سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به صورت ویژه ساعت ۲۲ به تهیه کنندگی و اجرای رضا محبی پخش می شود.
بازپخش نسیم آوا  را می توانید روز بعد در ساعات ۰۳:۰۰، ۰۹:۰۰، ۱۳:۳۰ و ۱۶:۰۰ مشاهده نمایید.

ورزشیا: 
سری جدید ورزشیا به تهیه کنندگی پیمان یوسفی با آیتم های جدید هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. ورزشیا با ۷ آیتم متنوع شامل: مرور گل های زیبای لیگ برتر ایران ، آیتم تولیدی قهرمان من( گفت و گو محور با مدال آوران ورزشکار)، صحنه های جذاب لیگ های کشورهای اروپایی، آیتم تیتر دو با  مهدی حدادپور تاریخ نگار ورزشی ، برشی از مستند ورزشی، قاب خاطرات (هر شب یک عکاس ورزشی از خاطرات خود می گوید) و میراث من(داستان زندگی یک قهرمان) به روی آنتن خواهد رفت. همچنین در این برنامه از مخاطبان دعوت می شود تا جذاب ترین خاطره ورزشی خود را برای این برنامه ارسال نمایند تا از قاب ورزشیا پخش شود.
علاقمندان به ورزشیا می توانید بازپخش این برنامه را در ساعات ۰۳:۳۰، ۰۹:۳۰” ، ۱۳:۰۰ و ۱۶:۳۰ به تماشا بنشینند.

با حسین (ع) حرف بزن:
با حسین (ع) حرف بزن به تهیه‌کنندگی محمدامین پرواس شامل حرف‌های بی‌تکلف و احساس درونی افراد در جایگاه‌ها و مشاغل مختلف با امام حسین(ع) است؛ برنامه‌ای گفت‌وگو محور که بدونِ حضورِ مجری ساخته شده و در آن افراد مختلفی با امام حسین(ع) حرف می‌زنند و از احساس و اعتقاد خود به ایشان می‌گویند. این برنامه از  جمعه ۷ مردادماه ، مصادف با شب اول محرم ، از ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.
مخاطبان این برنامه می توانند بازپخش را روز بعد در ساعات ۰۲:۰۰، ۰۷:۰۰، ۱۲:۳۰ و۱۷:۰۰ ببینند.

قاب عاشقی:
برنامه  قاب عاشقی به تهیه کنندگی  مسعود نجفی با نویسندگی محمد حسین لواسانی و روایت مجید حبیبی از جمعه ۷ مرداد  هر شب ساعت ۲۳:۳۰ به روی انتن خواهد رفت .در این برنامه ، هر شب به یک فیلم سینمایی مرتبط با امام حسین (ع)  با حضور عوامل از جمله کارگردان ، تهیه کننده و ...پرداخته می شود .
بازپخش قاب عاشقی روز بعد در ساعات ۰۲:۳۰، ۰۷:۳۰، ۱۲:۰۰ و ۱۷:۳۰ خواهد بود.


همچنین گزیده مستند های مرتبط با سیدالشهدا در ایام محرم هر روز ساعت ۱۴:۳۰ به صورت ویژه از شبکه نسیم پخش می شود.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-03-29 10:59:14