بازدید مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه برنامه "شوتبال"

دو شنبه 30 خرداد 1401 - 0:0:0

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، در این دیدار مدیر شبکه ضمن گفتگو با عوامل تولید ، از تلاش تیم شوتبال برای تدارک این مجموعه قدردانی کرد.

خوشرو با اشاره به نظرات علاقمندان و مخاطبان خاص شوتبال ماموریت این برنامه را در راستای رقابت بین دو گروه  و ایجاد روحیه شور و نشاط در جامعه دانست و این موضوع را از وظایف مهم رسانه عنوان کرد.

او اظهار داشت: برنامه شوتبال افرادی را به‌مخاطبان معرفی می کند که هر کدام‌ برای رسیدن به رشد و اهدافشان با قدرت پیش رفتند و توانستند برای کشور صاحب مقام باشند. 

در این بازدید مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان" تهیه کننده" و محمد پیوندی" کارگردان" ضمن ارائه گزارشی از روند تولید این برنامه عنوان کردند که در فصل جدید، مجریان برنامه ارتباط خوبی با مخاطبان و شرکت کنندگان دارند و فضای امید و نشاط را به خوبی تداعی می کنند. 

مسابقه شوتبال با اجرای سوگل طهماسبی و علی عامل هاشمی در دو گروه بانوان و اقایان شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می شود.

این برنامه همچون فصل های گذشته میزبان تیم های متشکل از قهرمانان و افتخار آفرینان کشور در عرصه های مختلف ورزشی است که در دو گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-03-28 20:11:15