پخش فصل جدید ”نسیما“ از شبکه نسیم

شنبه 21 خرداد 1401 - 0:22:15

به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، پرهام عمرانی کارگردان و تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی گفت: ” نسیما“ در ۶۰ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای تولید شده است که هر هفته، ۲ قسمت آن متناسب با موضوع‌های روز و یا مناسبت‌های خاص و با رویکرد و دغدغه‌های فرهنگی در ساعات مختلف از شبکه نسیم پخش می‌شود.
وی افزود: قسمت‌های پیشین ” نسیما» در مناسبت‌هایی مانند ماه رمضان، روز دختر و روز‌های برگزاری نمایشگاه کتاب از شبکه نسیم پخش شد و هشتمین قسمت این مجموعه تلویزیونی که مصادف با ولادت باسعادت امام رضا (ع) بود، در یکی از خانه‌های سالمندان اجرا شد تا ملاقات خصوصی اهالی آنجا را با یک رفیق قدیمی، به تصویر بکشد.
عمرانی گفت: علاقمندان می‌توانند قسمت‌های پیشین را در پایگاه تلوبیون ببینند.
وی افزود: شعار ” نسیما“، ” بی مقدمه، لب کلام و خودمانی “ است که خیلی صریح و ساده افراد را در چالش‌های مختلف قرار می‌دهیم و واکنش‌های مردم را نسبت به موقعیت‌هایی که قرار می‌گیرند می‌بینیم که ممکن است در قالب مصاحبه و یا دوربین مخفی اجرا شود و هدف این است که در انتهای کار، فضایی ایجاد شود که مردم تشویق به فکر کردن درباره چرایی آن سوژه شوند.
کارگردان و تهیه کننده ”نسیما“ گفت: یک تیم ۱۰۰ نفره اتاق فکر متشکل از افرادی با سنین و دیدگاه‌های مختلف، سناریو‌های مختلف را ارزیابی و در قالب سوژه ارائه می‌دهند.
عمرانی به تعدادی از عوامل که در تهیه و روند اجرای این برنامه تلویزیونی نقش دارند اشاره کرد که از آن جمله می‌توان از محسن مقصودی مدیر فیلمبرداری و تدوین، مسعود آهن چی و حسین شکی زاد سردبیران و نویسندگان نسیما، محمد مهدی محمد دوست مدیر صدابرداری، الیاس صادقیان، مهدی سهرابی و علی زاهدی فیلمبرداران، نفیسه بیدی و فاطمه زین العابدین دستیاران کارگردان، دانا نادری مدیر تولید، حمید قنبری و جواد روشن دستیاران تولید، امیر میلانی مدیر فنی و مرصاد ارکی امور تجهیزات نام برد.

منبع: خبرگزاری صدا وسیما


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-19 08:12:18