سرگرمی برای سرگرمی در مکتب ما پذیرفته شده نیست

جمعه 6 خرداد 1401 - 0:12:0

مدیر شبکه نسیم :  سعی ما بر این است که برنامه های شبکه نسیم برای همه اقشار جامعه جذاب و پرمحتوا باشد. 

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، سید محمدرضا خوشرو ، مدیر این شبکه، در دیدار با آیت الله سعیدی ، تولیت حرم حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم ، در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت، با بیان اینکه ما در تولید محتوای مبتنی بر مبانی دینی در عرصه سرگرمی و تفریح ضعف هایی داریم، افزود: با توجه به اهمیت حوزه سرگرمی و تفریح یکی از چالش های مهم این حوزه رعایت مرز میان سرگرمی و لهو و لعب است.

در این دیدار،آیت الله سیدمحمد‌ سعیدی در سخنانی اظهار کرد: مکتب اهل بیت(ع) بسیار غنی است و از افتخارات ما است که در این کتب غنی در مسیر انسان سازی هیچ کم و کسری وجود ندارد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه مکتب اهل بیت(ع) برای خنده و تفریح هم راهکار و ضابطه دارد، افزود: شبکه نسیم برای همین راه اندازی شد که ساعاتی از شبانه روز را به شاد کردن مردم اختصاص دهد و این شادی باید عام و همه پسند باشد. ایشان با بیان اینکه منطق برخی در سرگرم کردن مردم با منطق اسلام سازگار نیست، گفت: سرگرمی برای سرگرمی در مکتب ما پذیرفته شده نیست بلکه در مکتب اسلام هدف از سرگرمی و تفریح نیرو گرفتن برای رشد و تعالی است و نمی توان از هر وسیله ای برای خنده و سرگرمی استفاده کرد

وی با اشاره به درپیش بودن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: حضرت معصومه (س) الگوی ویژه ای برای دختران هستند زیرا در عین مجرد بودن فعالیت های اجتماعی هم داشتند و این نشان می دهد که اسلام دختران را از فعالیت های اجتماعی منع نکرده است

در ادامه ، خوشرو ، مدیر شبکه نسیم نیز با بیان اینکه برخی معتقدند مخاطبانی که دنبال مطالب دینی هستند شبکه های دیگر را نگاه می‌کنند افزود: ما نیز در شبکه نسیم معتقدیم که سرگرمی باید محتوای مناسب و متناسب داشته باشد و باید بتوانیم از طریق سرگرمی پیام خود را منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه مخاطبان شبکه نسیم قابل توجه برآورد شده اند، افزود: در دوره تحول سازمان حفظ مخاطبان و تولید برنامه بر اساس سلیقه طیف مخاطب هدف این شبکه در کنار ارتقای محتوایی است که قطعا مورد توجه ما است.

وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که مؤلفه های انقلاب اسلامی را در قالب های متفاوت به مردم عرضه کنیم و در همین راستا در سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر برنامه خندوانه با حضور دختران برگزار می شود و ارزشمند بودن دختران در جامعه و نقش موثر انان بازنمایی خواهد شد.

خوشرو با بیان اینکه ما به دنبال ترویج خنده حلال در جامعه هستیم، گفت: طیف گسترده ای از طنز پردازان کشور را دعوت کرده ایم تا یک فضای جدید در زمینه خنده و تفریح در شبکه نسیم داشته باشیم و سعی ما بر این است که برنامه های شبکه برای همه اقشار جامعه جذاب و پرمحتوا باشد.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-24 18:57:22