هفت سین نسیم در بهار

پنج شنبه 26 اسفند 1400 - 0:15:32

بنابراعلام روابط عمومی شبکه نسیم، ویژه برنامه های خندوانه، دورهمی، شوتبال، تهمتن، بالا خونه و شکرستان ویژه برنامه هایی هستند که همنشین سفره های نوروزی مخاطبان خود خواهد بود

نوروزی شاد با خندوانه :
خندوانه با اجرای رامبد جوان  به همراهی جناب خان، لحظات مفرح و شاد، تم های خاص و دعوت از اقوام مختلف ایران از یکشنبه ۲۹ اسفند هر شب  در ایام نورورز ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.
علاقمندان می توانند تکرار این برنامه را روز بعد در ساعات ۶، ۱۱ و ۱۷ به تماشا بنشینند.

دورهمی در نسیم:
سری جدید دورهمی از شنبه ۲۸ اسفند ماه هر شب در ایام نوروز ساعت ۲۱ با اجرای مهران مدیری پخش خواهد شد. این برنامه با دعوت از چهره های شناخته  شده، هنرمندان؛ ورزشکاران با رویکردی جدید و نگاهی متفاوت اوقات خوشی برای مخاطبان خواهد داشت.
گفتنی است تکرار مسابقه بزرگ دورهمی  در ساعت ۳، ۹، ۱۵ روز بعد از شبکه نسیم به روی آنتن می رود.


هیجان در زمین شوتبال :
مسابقه شوتبال با رقابتی هیجان انگیز و دوستانه با حضور هنرمندان و ورزشکاران  به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان از چهارشنبه ۳ فروردین ماه روزهای چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۰ با اجرای علی عامل هاشمی در ایام نوروز ۱۴۰۱ پخش می شود.
این برنامه که در قالب دو تیم با هم رقابت دارند با حضور فرزندان خود در این مسابقه شرکت کرده اند.
این برنامه  در ساعات ۱، ۸، ۱۴ روز بعد بازپخش خواهد شد.

چالش تهتمن
مسابقه بزرگ تهمتن به تهیه کنندگی رضا نصیری بر پایه قدرت، سرعت و تمرکز با ایتم های چالش برانگیز از شنبه ۲۸ اسفند ماه روزهای شنبه تا سه شنبه  ساعت ۲۰ در ایام نوروز با اجرای بهداد سلیمی و ایدین ختایی  از این شبکه پخش خواهد شد.
همچین بازپخش این رقابت روز بعد در ساعات ۱، ۸، ۱۴از شبکه نسیم پخش می شود.
 
نسیم در بالا خونه:
فصل دوم شبکه کوچک با نام بالا خونه  به کارگردانی امیرسلطان  احمدی  از اول فروردین هرروز ساعت ۱۹ در  ایام نوروز  پخش خواهد شد تا شاهد طنز عروسکی باشیم .
مخاطبان می توانند مجموعه عروسکی  بالاخونه را روز بعد در ساعات۲و ۱۳ببینند


شیرین مثل شکرستان:
سری جدید انیمیشن جذاب شکرستان مهمان  نوروزی مخاطبان خود خواهد بود و با نگاه هنرمندانه و با فرمی شناخته شده به معضلات و مخاطرات اجتماعی می پردازد این برنامه از اول فروردین هر روز ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه نسیم پخش می شود.
مجموعه عروسکی شکرستان را می توانید روز بعد در ساعات ۴:۳۰، ۱۰:۳۰ و ۱۶:۳۰ از دریچه شبکه نسیم به تماشا بنشینید


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-26 06:31:57