طراحی جدید پیست در مرحله سوم باشگاه اتومبیلرانی «دست فرمون»

یک شنبه 14 آذر 1400 - 9:57:0

مسابقه مسابقه «دست فرمون» با اجرای کامران تفتی، تهیه‌کنندگی محمود محمودی و کارگردانی مسعود صنم با عبور از دومین مرحله مسابقات «باشگاه اتومبیلرانی» و در سی و دومین قسمت خود، ۴۰ راننده که بهترین زمان‌ها را ثبت کرده‌اند، مجوز ورود به مرحله بعد را دریافت کردند. 

«دست فرمون» در سومین فصل خود مسابقات را در دو بخش گروه‌های امدادی و «باشگاه اتومبیلرانی» برگزار می‌کند که شرکت‌کنندگان آن را افرادی علاقه‌مند به اتومبیلرانی و از نقاط مختلف کشور تشکیل می‌دهند. 

«باشگاه اتومبیلرانی دست فرمون» برای آموزش و پرورش مهارت‌های رانندگی در علاقه‌مندان به رشته اسلالوم طراحی شده است که همراه با محسن جعفری، شروین یگانه، فرهاد مطلبی، یلدا مرادی و میترا فلاحی‌پور که مربیان این باشگاه هستند، مرحله پیشین را با حذف ۲۰ راننده به پایان رساند. 

حال مرحله سوم این مسابقات با تغییر مسیر طراحی شده در پیست نسبت به مرحله قبل، از فردا دوشنبه ۱۵ آذر آغاز می‌شود و همزمان با آن گروه‌های امدادی حاضر در «دست فرمون» نیز با حذف ۴ گروه به مرحله بعد آمده‌اند که با توجه به اختلاف کم و نزدیک نتایج مسابقات در مرحله قبل، ۲۰ گروه باقی مانده رقابت سختی در پیش دارند. 

بهنام صفاریان طراح پیست مسابقه و کارشناس اتومبیلرانی و محسن معصومی نیز کارشناسی بخش موتورسیکلت «دست فرمون» را برعهده دارد. مسابقه بزرگ «دست فرمون» شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۱به روی آنتن شبکه نسیم می رود.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-03-29 01:14:33