هادی عامل و منصور برزگر مهمان «چهل تیکه» می‌شوند

چهار شنبه 10 آذر 1400 - 13:25:0

سری پنجم برنامه «چهل‌ تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی، این روزها در حال پخش از شبکه نسیم است. برنامه‌ای که به نوستالژی‌ها و ثبت خاطرات چهره‌های مطرح کشورمان می‌پردازد.

فصل پنجمِ «چهل تیکه»‌ سعی کرده است با فضا و نگاهی جدید سراغِ افراد شاخص برود تا ناگفته‌ها و خاطرات آنها را برای مخاطبان تلویزیون روایت کند. برنامه‌ امشب، ۱۰ آذر ماه «چهل تیکه» به حضور دو چهره‌ ورزشی اختصاص دارد.

محمدرضا علیمردانی، مجری برنامه امشب میزبان هادی عامل و منصور برزگر است. هادی عامل از معروف‌ترین گزارشگران کُشتی کشورمان و منصور برزگر نیز از کُشتی‌گیرانِ پیشکسوت و مربیانِ با سابقه کشتی است. هادی عامل و منصور برزگر در این برنامه خاطراتِ تلخ و شیرینِ بسیاری را روایت کرده‌اند که بدون شک برای علاقه‌مندان به ورزش بسیار شنیدنی است. «چهل تیکه» با حضور هادی عامل و منصور برزگر، چهارشنبه، ۹ آذر ماه از ساعت ۲۱ روی آنتنِ شبکه نسیم می‌رود. تکرارهای این برنامه روز بعد ساعت ۲ بامداد، ساعت ۸ و ساعت ۱۴ از شبکه نسیم پخش می‌شود.  برنامه «چهل تیکه» هر هفته چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱ پخش خواهد می شود. روزهای سه‌شنبه نیز گلچینی از سه برنامه‌ هفته‌ گذشته برنامه روی آنتن شبکه نسیم می رود.

این برنامه پنجشنبه، ۱۱ آذر ماه میزبان احمدرضا اسعدی و جمعه، ۱۲ آذر ماه میزبان خشایار راد خواهد بود.

هادی عامل و منصور برزگر مهمان «چهل تیکه» می‌شوند


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-27 03:31:52