نسيم در شكرستان می وزد

دو شنبه 21 تیر 1400 - 11:45:55

به گزارش روابط عمومی شبكه نسيم، اهالی شكرستان با دست پر در آستانه ايام پر بركت غدير و قربان به جدول پخش اين شبكه اضافه خواهند شد و از يكشنبه ٢٧ تيرماه هر شب ساعت٢٢:١٥ روی آنتن خواهد رفت.
شكرستان از قديمی ترين و پر طرفدارترين انيميشن های ايرانی است  که  تا کنون حدود 300 قسمت از آن تولید و پخش شده است. این مجموعه پویانمایی که تمام عناصرآن برگرفته از فرهنگ،آداب و رسوم، ظرفیت های هنر ایرانی است به تهيه كنندگي سيد مسعود صفوي و توسط مركز پويانمايي صبا توليد می شود و در این مسیر موسیقی، نوع قصه گویی، گرافیک، راوی، طراحی فضا در راستای هدف اصلی وتولید یک انیمیشن تمام ایرانی، قرار داشته است.
این مجموعه، قصه گوی اصیل فرهنگ اصیل ایرانی است که همواره با استقبال خوبی همراه بوده و تاکنون به زبان عربی، انگلیسی و برخی از کشور های آسیای جنوب شرقی دوبله شده است. شکرستان ابتداً با روايت زنده ياد مرتضی احمدی آغاز شد و پس ازآن سيد شهاب حسينی و علی همت مومی وند این داستان را ادامه دادند.
اين انيميشن با تكنيك كات اوت توليد و با مديريت دوبلاژ شوكت حجت  و با هنرمندی  اکبر منانی،شهروز ملک آرایی، جواد پزشکیان،تورج نصر، سعید شیخ زاده، ابراهیم شفیعی،اردشیر منظم، فرانک رفیعی ونرگس فولادوند دوبله و صداگذاری شده است.
علاقمندان به اين مجموعه مي توانند سری جديد را از یکشنبه ٢٧ تيرماه در شبكه نشاط و سرگرمی دنبال بكنند.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-23 13:56:55