‎مدیر جدید مالی و اداری شبکه نسیم معرفی شد.

سه شنبه 30 دی 1399 - 15:40:35

بنا به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم ، مراسم تکریم علیرضا صباغ مدیر سابق و معارفه رضا سعیدی مدیر جدید مالی و اداری شبکه نسیم، سه شنبه ۳۰ دی ماه با حضور سيدحسين شاکر طاهري ذيحساب و مديرکل امور مالي سازمان صدا و سیما، مصطفی محسنی معاون ذی حساب و امور مالی رسانه ملی، سید محمود اسلامی مدیرکل‌ مالی و اداری معاونت سیما، محمد احسانی مدیر و علی اکبر کاظمی قائم مقام شبکه نسیم در دفتر مدیر این شبکه برگزار شد.

 

ذيحساب کل رسانه ملي با قدردانی از زحمات علیرضا صباغ در دوران تصدی مدیریت امورمالی و اداری شبکه نسیم، وی را فردی تلاشگر با پشتکاری ستودنی معرفی کرده و اظهار امیدواری کرد که از تجارب ایشان در مدیریت مالی شبکه یک نیز استفاده شود. شاکرطاهری افزود : سعیدی نیز از نیروهای باتجربه سازمان است، او پیش‌ از این در مرکز پویانمایی صبا حضور مؤثری داشت و امید است که در شبکه نسیم هم موفق عمل کند.

 

احسانی، مدیر شبکه نسیم نیز در سخنانی با اشاره به حضور علیرضا صباغ از بدو تاسیس مجموعه شبکه های نسیم ، نمایش و تماشا ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد. مدیر شبکه نسیم با خیر مقدم به رضا سعیدی عنوان کرد:

همکاران اين شبکه با کمترين امکانات، مشغول انجام وظیفه بوده و به سمت اهداف تعيين شده در حال حرکت هستند که امیدواریم با حضور و پشتکار آقای سعیدی امور مالی شبکه های نسیم، نمایش و تماشا بهتر از گذشته ادامه پیدا کند.

 

در پایان این مراسم با اهداى هدایایی از علیرضا صباغ تقدیر به عمل آمد و با اعطاى حکمى رضا سعیدی به عنوان مدیر مالی و اداری شبکه نسیم منصوب شد.

 


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-18 15:26:18