‍ قدردانی جامعه معلولین و كميته اتومبيلراني جانبازان و معلولين البرز از شبکه نسیم

سه شنبه 15 مهر 1399 - 0:0:0

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، مدیر عامل جامعه معلولین و نایب ریس کمیته اتومبیلرانی جانبازان در نامه هايي جداگانه خطاب به دکتر احسانی مدیر شبکه نسیم عنوان كردند:

شرکت افراد توانیاب در بخش اتومیبلرانی مسابقه دست فرمون سبب شد تا توانمندی های این عزیزان و انعکاس دغدغه ها و چالش های روزمره آنان در شبکه پر بیننده ای چون نسیم به نمایش گذاشته شود. همچنین فرصت شناخته شدن آنها در رشته اتومبیلرانی سبب استقبال و دلگرمی افراد دارای معلولیت علاقمند به این رشته و گامی موثر در جهت رفع برخی نابرابری ها بود.

مدیر عامل جامعه معلولین با تشکر ازمدیر شبکه نسیم و عوامل برنامه دست فرمون افزوده است: امید است در برنامه های ارزشمند دیگر این شبکه نیز از توانمندی های ارزنده دیگر این عزیزان استفاده شود تا موجب فرهنگ سازی در جامعه شود که معلولان در توسعه ی ایران اسلامی و افتخار افرینی برای وطن سهیم شوند. 

سری دوم مسابقه هیجان انگیز و حرفه ایی "دست فرمون" با حضور علاقمندان و چهره های حرفه ای اتومبیلرانی و موتور سواری با ساختاری متفاوت که بر خلاف فصل نخست «دست فرمون» فقط محدود به مسابقه اتومبیل‌رانی نیست. در این فصل، مخاطبان علاوه بر مسابقات اتومبیل‌رانی،  شاهد رقابت موتورسواران و آرسی خواهند بود.

شرکت کنند های این فصل از بین ۱۲ هزار نفر متقاضی  و پس از چند مرحله راستی آزمایی  و بررسی‌های متعدد انتخاب و نهایتا ۴۰۰ نفر جواز شرکت در این رقابت را کسب کردند. کامران تفتی مجری این برنامه و محمود محمودی تهیه کنندگی آنرا بر عهده دارند. 

علاقمندان می توانند این برنامه را هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نشاط و سرگرمی به تماشا بنشینند.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-03-29 17:11:25