شبکه نسیم و برنامه دورهمیِ مهران مدیری همچنان درصدر

یک شنبه 2 شهریور 1399 - 10:22:5

*نتایج آخرین نظرسنجی مركز تحقیقات از برنامه‌های مرداد ۹۹ سیما اعلام شد* 

 

شبکه نسیم و برنامه دورهمیِ مهران مدیری همچنان درصدر 

 

تازه‌ترین نظرسنجی مركز تحقیقات رسانه‌ملی منتشرشده‌است كه رضایت مخاطبان از برنامه‌های شبكه‌های مختلف تلویزیونی، برنامه‌های پربیننده شبكه‌ها، درصد مردمی كه پای برنامه‌های سیمای رسانه‌ملی نشسته‌اند و... را در مرداد ماه ۹۹ نشان می‌دهد.

 

به گزارش روابط‌عمومی شبکه نسیم، براساس آخرین نظرسنجی مركز تحقیقات رسانه‌ملی، این نظرسنجی نشان می‌دهد شبكه‌ نسیم در مرداد ۱۳۹۹ با داشتن چهار برنامه در میان ۱۰ برنامه دارای بیشترین تعداد مخاطب، صدرنشین جدول پربیننده‌ترین سیما شد.براساس این رتبه بندی ۱۰ برنامه پرمخاطب شبكه‌های سیما برنامه «دورهمی» شبكه نسیم با ۵۰/۷ درصد مخاطب، رتبه اول جلب مخاطب را از آن خود كرده است.

    «عصر جدید۲» شبكه سه با ۴۸/۸ درصد در رتبه دوم قرار دارد و تكرار «خندوانه» و «كودك‌شو» شبكه نسیم، هریك به ترتیب با ۳۷/۳ و ۳۴ درصد مخاطب در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

    «شكرستان» ، دیگر برنامه شبكه نسیم با ۱۷/۸ درصد بیننده دهمین برنامه پرمخاطب سیما در بازه زمانی اعلام‌شده است.

 

🔷شبكه‌هایی با بیش از ۱۰ درصد مخاطب

 

براساس نظرسنجی مركز تحقیقات صداوسیما، برخی برنامه‌های شبكه‌های تلویزیون توانستند بیش از ۱۰ درصد مخاطب داشته باشند. این لیست نشان می‌دهد برنامه‎هایی مثل دورهمی، خندوانه، عصرجدید و ... كه پیش از این نیز بارها نام‌شان در رده‌های بالای درصد مخاطبان قرار داشته، در این ماه هم توانستند درصد مخاطبان زیادی نسبت به دیگر برنامه‌ها داشته باشند و در حد زیاد رضایت بینندگان را جلب كنند. نكته قابل‌توجه دیگر این است ۲۵ برنامه‌‌ای كه بیش از ۱۰ درصد بیننده در این ماه داشتند، رضایتی از نزدیك ۸۰ درصد به بالا را از مخاطبان خود گرفتند.

    شبكه نسیم با هفت برنامه (دورهمی، تكرار خندوانه، كودك‌شو، شكرستان، شوتبال، ویتامین خ و نسیم‌آوا) كه هركدام بیش از ۱۰ درصد مخاطب داشتند، در این لیست قرار دارد.

 


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-25 04:04:57