بازیگر سقراط به «چهل تیکه» می‌آید

یک شنبه 4 اسفند 1398 - 12:55:57

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم؛ فرهاد آییش بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پنج شنبه این هفته 8 اسفندماه 98 مهمان برنامه چهل تیکه خواهد شد.
فرهاد آییش در چند سال اخیر اجراهای متناوبی از نمایشنامه «سقراط» بر روی صحنه داشته است. او از جمله بازیگران معدودی است که عمدتا به خاطر نقش آفرینی در تئاتر مانند بازی در نمایش های درخشانی مانند «سقراط»، «فاوست» و «شوایک سرباز ساده دل» در خاطره‌ها مانده است.
پیش از اینکه برنامه «چهل تیکه» با حضور «فرهاد آییش» پخش شود؛ این برنامه تلویزیونی با حضور مهران امامیه، محمد فیلی، سونیا پوریامین وعلی دهکردی از یکشنبه شب تا چهارشنبه شب روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.
مهران امامیه بازیگر طنزهای رادیویی که عمدتا به خاطر بازی در نقش «سق سیاه» در رادیو شناخته شده است یکشنبه شب 4 اسفندماه مهمان چهل تیکه خواهد بود. دوشنبه شب 5 اسفندماه «محمد فیلی» بازیگر نقش «شمربن ذی الجوشن» در سریال «مختارنامه» به چهل تیکه خواهد آمد. سپس برنامه سه شنبه شب 6 اسفندماه به سونیا پوریامین مجری و تهیه‌کننده تلویزیون اختصاص دارد. چهل تیکه در روز چهارشنبه 7 اسفندماه بازپخش حضور علی دهکردی در این برنامه را در کنداکتور خود گنجانده است.
برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» به تهیه کنندگی و کارگردانی «الهام حاتمی» و با اجرای «محمدرضا علیمردانی» به مرور خاطرات و نوستالژی‌ سالهای گذشته با حضور هنرمندان و افراد شاخص می پردازد.
«چهل تیکه» از یکشنبه 3 اسفند تا پنج‌شنبه 8 اسفند ماه از شبکه نسیم در ساعت 20:30 پخش خواهد شد.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-03-29 11:47:00