شروع فصل جدید دست فرمون برنامه بستگی به فضای کنداکتور شبکه نسیم دارد

چهار شنبه 30 بهمن 1398 - 0:0:0

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، نشست خبری برنامه «دست فرمون» امروز، چهارشنبه، 30 بهمن با حضور عوامل این برنامه در اداره کل روابط عمومی صدا و سیما برگزار شد.
 

«دست فرمون» ادامه پیدا می‌کند؛ به شرط فضای خالی در کنداکتور شبکه نسیم

محمود محمودی، تهیه کننده برنامه «دست فرمون» با اعلام اینکه برنامه‌های ویژه ای را برای سری جدید این مسابقه در نظر داریم گفت: مرحله دوم این برنامه پایان اسفندماه تمام می‌شود و برای ساخت سری جدید در انتظار چیدمان کنداکتور شبکه نسیم هستیم. محمودی گفت: برنامه‌های شبکه نسیم برای پخش در سال جدید آماده شده اند و باید دید در سال 99 امکان بازگشت «دست فرمون» خواهد بود یا خیر؟

تهیه کننده برنامه «دست فرمون» با بیان اینکه برای تولید فصل جدید طراحی‌های ویژه کرده اند و آماده اند گفت: در سری جدید در راستی آزمایی و غربالگری سخت گیری بیشتری خواهیم داشت و از رانندگان حرفه ای تری برای حضور در مسابقه استفاده خواهیم کرد.

محمودی با اشاره به اینکه از همان ابتدای تصویب طرح در شبکه نسیم به دنبال برنامه ای سرگرم کننده و خانواده محور بودیم گفت: از شرکت کنندگان صرفا به شرط داشتن گواهینامه دعوت می‌کردیم اما به مرور که جلوتر رفتیم و غربالگری دقیق تری کردیم در حال حاضر با رانندگانی حرفه ای طرفیم.
 

تقاضا برای ثبت نام زیاد است

مسعود صنم، کارگردان «دست فرمون» با بیان اینکه در مدت گفتگو با مخاطبان تقاضا برای ثبت نام زیاد بود، گفت: برخی از مردم اطلاع کافی درباره نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه نداشتند و حتی نمی دانستند که می توانند با ماشین شخصی و همراه با خانواده شان حضور داشته باشند. صنم افزود: در ضبط 12 قسمت فصل جدید سعی می‌کنیم با اطلاع رسانی به موقع برنامه جذاب تری را روی آنتن ببریم.
 

تلویزیون در زندگی مردم تنیده شده

کامبیز دیرباز مجری مسابقه «دست فرمون» با بیان اینکه گفتگویش با مخاطبان در 162 بسیار دلنشین بوده است گفت: امروز با ارتباط بی واسطه ای که با مردم داشتم پیش از گذشته ثابت شد که تلویزیون در زندگی من تنیده شده است. دیرباز به تماس برخی هموطنان از جمله شخصی از شهرستان سنقر اشاره کرد و گفت: این هموطن با محبت تلویزیون را تمام تفریح و دلخوشی اش خوانده که البته این اظهارنظرها مسئولیت ما را زیاد می‌کند.

دیرباز به علاقه شدیدش به موتور، ماشین و پیست اشاره کرد و گفت: حضور در این مسابقه را جدا از خودش نمی‌بیند و پیشنهاد برای حضور در یک مسابقه دیگر را رد کرده است.

کامبیز دیرباز در پاسخ به این سوال که چرا یک بازیگر باید اجرا کند گفت: اجرا را جدای از بازیگری نمی داند و مثل دوبله یک انیمیشن یا استنداپ کمدی، یک بازیگر می تواند اجرا کند، مگر اینکه توانایی اجرای یک برنامه تلویزیونی را نداشته باشد.

کامبیز دیرباز درباره اطلاع رسانی کم برای شناساندن این برنامه به مخاطبان گفت: اصولا برنامه‌های نوپا در فصل اول شان با چنین مساله ای رو به رو می‌شوند و نکته دیگر اینکه آغاز برنامه ما و برخی اتفاقات در کشور که فضای مجازی را بیشتر به آن سمت و سوها برد باعث شد ما در فضای مجازی کمتر دیده شویم.

برنامه «دست فرمون» که از شنبه تا سه شنبه ساعت 22 از شبکه نسیم روی آنتن می رود از جمله برنامه‌های پرمخاطب این شبکه است که مرحله دوم آن در حال پخش است.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-03-29 14:11:07