فصل نهم «خانه ما» در بوشهر

سه شنبه 24 دی 1398 - 13:31:55

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، «خانه ما» با گذشت 8 فصل در شهرهای تهران، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز، شیراز و مشهد این بار به سواحل خلیج فارس رفته است و در بوشهر ساخته می شود.
این مجموعه برای اولین بار در ساحل جنوب کشور ضبط می شود و جاذبه های توریستی، فضای خلیج فارس و سبک زندگی ویژه مردم در کنار دریا را در قالب رقابتی جذاب به تصویر می کشد.این بار هم رقابتی سخت بین خانواده های شرکت کننده ایجاد شده و سه خانواده جنوبی برای یک ماه زندگی با بودجه محدود و به سرانجام رساندن ماموریت های مختلف تلاش می کنند.فصل هشتم «خانه ما» که تاکنون دو قسمت از آن روانه آنتن شده نیز در شهر مشهد می گذرد و جمعه ها ساعت 19 و شنبه ها ساعت۱ بامداد،  ۹صبح و ۱۵ از شبکه نسیم پخش می شود.
عوامل «خانه ما» عبارتند از کارگردان: سیداحسان عمادی و امین کفاش‌زاده، طراح و مشاور کارگردان: حسام اسلامی، تهیه‌کننده: حسین افشار، مدیر تولید و برنامه‌ریز: محسن مرادی، گروه فیلم‌برداری: محمد رحیمی، هادی داوودی، علی‌اکبر عطایی و حسن ناحی، صدابرداران: سیوان محمودی و علیرضا سمرقندی و کارگردان پشت صحنه: حامد وقاری. محصول سازمان هنری رسانه ای اوج؛ تهیه شده در استودیو نوبین.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-16 23:38:31