آغاز پخش فصل هشتم «خانه ما» از جمعه/ رقابت خانواده های مشهدی با یک تفاوت ویژه

چهار شنبه 4 دی 1398 - 9:15:51

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، «خانه ما» با گذشت 7 فصل تاکنون خانواده های مختلف ایرانی در شهرهای تهران، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و شیراز را به چالش کشیده است و زمینه ساز رقابتی سالم در کنار معرفی راهکارهای اقتصادی بوده و این بار به مشهدالرضا رفته است تا رقابتی سخت بین سه خانواده برای یک ماه زندگی با بودجه محدود و به سرانجام رساندن ماموریت های مختلف را برگزار کند.

برای این فصل از «خانه ما» 1500 خانواده مشهدی ثبت نام کردند و عوامل روند طولانی را برای گزینش و مصاحبه با این خانواده ها پشت سر گذاشتند.

این مجموعه در این فصل یک اتفاق ویژه دارد و یکی از سه خانواده شرکت کننده از افغانستانی های مقیم مشهد هستند که حضورشان جذابیت ویژه ای به این فصل داده است و رقابت جالبی را رقم زده است.

تفاوت دیگر این فصل در ساعت پخش آن است که این بار به جمعه ها موکول شده و هر هفته جمعه ساعت 19 روی آنتن می رود و شنبه ها ساعت۱ بامداد،  ۹صبح و ۱۵ بازپخش می شود.

عوامل «خانه ما» عبارتند از کارگردان: احسان عمادی و امین کفاش‌زاده، طراح و مشاور کارگردان: حسام اسلامی، تهیه‌کننده: حسین افشار، مدیر تولید و برنامه‌ریز: محسن مرادی، گروه فیلم‌برداری: محمد رحیمی، مسلم تهرانی، علی‌اکبر عطایی و حسن ناهی، صدابرداران: سهراب سمرقندی و علیرضا سمرقندی و کارگردان پشت صحنه: مصطفی آتش مرد. محصول سازمان هنری رسانه ای اوج؛ تهیه شده در استودیو نوبین.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-03-29 08:58:45