برنامه «نفس» ماه رمضان می‌آید

سه شنبه 3 آبان 1401 - 0:8:32

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شبکه نسیم را سرگرم‌ی‌سازها و نگاه مردانه احاطه کرده بود تا اینکه "نفس" متولد شد. برنامه‌ای که ساختار و شکلی زنانه دارد؛ برنامه‌ای که برای اولین بار یک مجری محور زن جلویِ میهمان برنامه می‌نشیند. کارگردان، نویسنده و بازیگری که همیشه خودش نویسنده داستان‌های سینمایی و تلویزیونی بوده که قهرمانانش یک زن بوده‌اند.

وقتی "مرضیه"، "بی‌قرار"، "باغ سرهنگ" و حتی "قرارمون تو پارکشهر" را می‌نوشت هم دغدغه‌اش بازگو کردن مشکلات، معضلات و قهرمانی‌های زنانِ این جامعه بوده است. اما "نفس" یک مزیّت دیگری هم برای مخاطب دارد و آن نمایشِ قصه مادران است که گرمابخش هر خانه و خانواده‌ای‌اند. 

مقداد مؤمن‌نژاد تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی به خبرنگار تسنیم گفت: قرار بود این برنامه تلویزیونی را برای ایام محرم و صفر آماده کنند که به دلیل درگیری لوکیشن برای ساختِ «شوتبال» نتوانستیم این برنامه را برای این ایام به آنتن برسانیم. این برنامه برای ایام ماه رمضان آماده خواهد شد. 

او با اشاره به حضورِ دوباره فلورا سام به عنوان مجری برنامه، تأکید کرد: این برنامه 30 قسمتی خواهد بود و فلورا سام آن را اجرا خواهد کرد. قرار است تغییراتی در محتوا و فرمِ برنامه اتفاق بیفتد. هنوز مشخص نیست قبل و یا بعد از افطار باشد اما احتمالاً کنداکتور 20:30 یا 21 به این برنامه تعلق پیدا کند. 

منبع: خبرگزاری تسنیم


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-03-29 03:51:22