چه خبر از فصل جدید «شوتبال»؟

دو شنبه 2 آبان 1401 - 0:16:20

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برنامه «شوتبال» با اجرایِ علی عامل هاشمی در بخش آقایان و سوگل طهماسبی در بخش بانوان در شبکه نسیم تا دو ماه دیگر روی آنتن خواهد بود. این برنامه را مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان تهیه‌ کرده‌اند و محمد پیوندی در مقام کارگردان فعالیت دارد. روزهای شنبه تا سه‌شنبه ساعت 21 روی آنتن می‌رود. 

تهیه‌کننده «شوتبال» در گفت‌وگویی با تسنیم از پایان تصویربرداری این فصل و ساختِ فصل جدید این مسابقه تلویزیونی خبر داد و گفت: «شوتبال» سال آینده تولید و پخش خود را پیگیری می‌کند و بعد از ماه رمضان این اتفاق خواهد افتاد. تقریباًٌ تا دو ماه آینده و اواخر آذرماه روی آنتن خواهیم بود. ترجیح مان این است که یک استراحتی بدهیم تا قهرمانان جدید معرفی شوند. در 1402 دوباره با اتفاقات جدید برخواهیم گشت. 

او همچنین درباره تجربه با مجریانِ جدید و تغییراتِ فصل آینده «شوتبال» تصریح کرد: تجربه با علی عامل هاشمی و سوگل طهماسبی بسیار دلنشین بود و بسیار ارتباط خوبی با قهرمانان مسابقات گرفتند. اما برنامه ما محدود به مجری نیست و بیشتر برندِ برنامه اهمیت دارد. مثلاً در برنامه‌هایی مثل «خندوانه» و «دورهمی» که رویِ پاشنه مجری می‌چرخند خیلی این نکته مشهود است. اما بیشترِ «شوتبال» روی فضای مسابقه است و بیشتر مجریانِ ما صحنه‌گردانی می‌کنند. 

مومن‌نژاد در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد حامد آهنگی به اجرای این برنامه برگردد، گفت: ما قرار بود در این فصل خدمتِ آقای آهنگی باشیم اما به دلیل برنامه‌ای که موازی با «شوتبال» داشتند این امکان فراهم نشد. اگر شرایط فراهم شد این آمادگی وجود دارد که دوباره خدمتِ این هنرمند خوب باشیم. البته ناگفته نماند که سوگل طهماسبی و علی عامل‌هاشمی هر دو مجریان خوبی بودند و باید دید تغییرات به کجا می‌رسند و اتفاقات در فصلِ آینده چه سمت و سویی پیدا می‌کنند. 

او همچنین درباره تغییر در بازی‌های «شوتبال» گفت: صددرصد مسابقات‌مان تغییر می‌کنند و قهرمانانِ جدیدی هم به برنامه خواهند آمد. به همین خاطر ما چند ماهی تولید نخواهیم داشت که با یک پیش‌تولید و تغییراتی دوباره برگردیم تا به تکرار نیفتیم. 

مدیر شبکه نسیم در جدیدترین بازدیدِ خود در شبِ فینال بخشِ بانوان «شوتبال» به پشتِ صحنه این برنامه تلویزیونی رفت. خوشرو، «شوتبال» را نمایش توانمندی‌های ملی عنوان کرد که از دل همین جامعه بیرون آمده و به تمام جوانان این مرز و بوم نشان می‌دهد برای  قهرمان‌شدن نیاز به تلاش، هدف و شور واشتیاق دارد همچنین این برنامه امکان دیده شدن بیشتر را برای آنها فراهم می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-25 19:02:40