لالایی نگاهی متفاوت به دنیای مادران

چهار شنبه 27 مهر 1401 - 0:9:18

برنامه لالایی چند هفته‌ایست که با اجرای گیتی خامنه با موضوع مادرانه از شبکه نسیم پخش خود را آغاز کرده است، این برنامه با زیر متن لالایی یک برنامه زنانه است و از زنان ایرانی در تمام طیف‌های شغلی در شهر‌های مختلف ایران دعوت کرده است تا در این برنامه حضور پیدا کنند و درباره خط اشتراکشان یعنی مادری صحبت کنند.

در اولین برخورد با این برنامه فضای صمیمی و بدون هجو آن توجه مخاطب امروزی که در سطح جامعه مورد بمباران خبری گرفته است را جلب می‌نماید. لالایی توجه ویژه‌ای به دنیای زنانه مادرانه این مرز و بوم دارد. لالایی یعنی مادری و این آوا برای اولین بار در تلویزیون ملی ایران از زبان نمایندگان شهر‌های مختلف ایران خوانده شده است.شبکه نسیم که در این سال‌ها نشان داده است برای سرگرمی خانواده‌های ایرانی دغدغه‌مند عمل می‌کند این بار دست روی موضوع حساس جامعه کنونی، یعنی زن و مادری کردن؛ گذاشته است، ۶ قسمت از این برنامه گذشته و در قسمت‌های اولیه برنامه تنوع موضوعی برنامه مشخص است.

نسرین باقرزاده همسر شهید دریادار باقری، راحله قلی‌زاده نماینده زنان مازندران، مهسا فرزان نماینده مادران دهه هفتادی موفق، مرجان قیدر نائب رئیس ورزش و بازی کودکان، تکتم زرآبادی مامایی که خود مادر است، رنگ‌آمیزی قسمت‌های پخش شده این برنامه است.

لالایی چهارشنبه پنج‌شنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۱ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید احسان حسینی از شبکه نسیم سیما پخش می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-24 18:06:18