میر واقعه یا راوی هزارتوی تاریخ

شنبه 18 اسفند 1397 - 10:47:11


به مناسبت شهادت امام هادی (عليه السلام)  آن سوی دوربین راوی هزارتوی تاریخ در مستندی با عنوان «میرواقعه» روی آنتن شبکه نسیم می رود.

به گزارش روابط عمومي شبكه نسيم، در این مستند پشت صحنه سریال های فاخری همچون  «امام علی(عليه السلام)»، «معصومیت از دست رفته»، «مسافرری» و«مختار»، به تصویر کشیده شده و مستند ساز پای سخنان کارگردان نامدار و صاحب سبک این آثار داوود میرباقری می نشیند.
در بخش های دیگری از این مستند اکبر عبدی، رضا رویگری وفرهاد اصلانی به تشریح فراز و فرودهای کاربا داوود میرباقری از اخلاق فردی و کاری او سخن می گویند.
 این مستند که به بهانه سالروز شهادت امام هادی(عليه السلام) از شبکه نسیم پخش می شود  تلاش های میرباقری هنگام ساخت «مسافر ری» به نمایش می گذارد. مجموعه ای  فاخر که در ژانر تاریخی و مذهبی به نگارش درآمده  و داستان آن به قرن سوم هجری مقارن با خلافت عباسی و امامت دهمین پیشوای شیعیان امام هادی (عليه السلام ) بازمی گردد. 
گفتنی است؛ آمیختن درام عاشقانه در بستر وقایع تاریخی هنری است که میرباقری بارها آن را تجربه کرده واز آن سربلند ببرون آمده است. مستند «میر واقعه» كه بخشي از آن در اختتاميه چهارمين جشنواره تلويزيوني جام جم به بهانه تجليل از اين هنرمند توانا به تصويركشيده شد؛ تلاش دارد تا تمامی این ظرافت ها را به نمايش درآورد.

 علاقمندان می توانند این مستند را  امشب، ۱۸ اسفندماه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم تماشا کنند.

 


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-20 11:21:44