صفوی: «شکرستان» نوروزی در 15 قسمت روی آنتن می رود/ موضوعاتی که بیشتر جنبه سرگرمی دارند

دو شنبه 20 دی 1400 - 0:17:46

تهیه کننده مجموعه انیمیشن «شکرستان» گفت: موضوعاتی که در این ۱۵ قسمت داستان های اصلی «شکرستان» را شامل می شوند به غیر از دو سه قسمتی که به نوروز ربط مستقیم دارد،‌ مابقی بیشتر جنبه سرگرمی دارد.

«مسعود صفوی» تهیه کننده مجموعه انیمیشن «شکرستان» به کارگردانی عباس جلالی، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: این روزها در حال آمادگی نهایی شکرستان برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ هستیم. وی ادامه داد: موضوعاتی که در این ۱۵ قسمت داستان های اصلی شکرستان را شامل می شوند به غیر از دو سه قسمتی که به نوروز ربط مستقیم دارد،‌ مابقی بیشتر جنبه سرگرمی دارد. 

به گزارش فارس، داستان شکرستان در یک سرزمین خیالی می گذرد. سرزمینی که از شخصیت هایی خیالی پُر شده است و قصه هایی در راستای داستان های کهن ایرانی و برگرفته از ضرب المثل های قدیمی است.  پادشاه، وزیر، بهلول، ننه قمر، اسکندر، شعبون، ‌رمضون و ... از شخصیت های اصلی این انیمیشن هستند و هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. پادشاه سرزمین شکرستان فردی نادان و ناکارآمد است که هیچ کار مثبتی از او سر نمی زند و همیشه بیشتر خراب کاری می کند. وزیر نیز به عبارتی دست راست پادشاه است و او را در رسیدن به اهدافش یاری می کند. به گزارش فارس، شکرستان نوروزی محصول مرکز تولیدات صبا است با روایت گری همت مومیوند که در قالب ۱۵ قسمت ۱۵ دقیقه ای هر روز از شبکه نسیم پخش می شود.

منبع: فارس


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-20 12:37:54