نود درصد مهمانان «نفس» از شهرستان بودند

سه شنبه 30 شهریور 1400 - 17:31:52

مقداد مومن‌نژاد با اشاره به مهمانان برنامه «نفس» که از سراسر ایران در آن حضور یافتند بیان کرد اولین سوالمان این بود که واکسن زده‌اند یا نه و بعد به برنامه دعوت می‌شدند.

مقداد مومن‌نژاد تهیه‌کننده برنامه «نفس» که این شب‌ها با اجرای فلورا سام روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این برنامه توضیح داد: فلورا سام کارگردان و نویسنده است و قصه می‌داند و چون خودش مادر است تجربه‌ای دارد و مادری هم که مقابل او می‌نشیند احساس راحتی می‌کند.

وی درباره انتخاب این کارگردان برای اجرا عنوان کرد: فلورا سام در برنامه «محاکات» داور بود و اولین بار از این طریق ایشان را در نظر گرفتیم. او چند ویژگی داشت که از جمله آنها همان مادری است و حتی از نوه‌اش هم نگهداری می‌کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های «نفس» و مستندهایی که در آن با توجه به هر مهمان ساخته می‌شود بیان کرد: تمام سوژه‌ها به صورت مستند زندگی‌هایشان دیده می‌شود، ما سه تیم تولید داریم و این تیم‌ها وارد خانه‌های این افراد می‌شوند و حتی آشپزی آنها به شکل مستند دیده می‌شود.

مومن نژاد اضافه کرد: این تیم‌ها به شهرهای مختلف رفته‌اند و از بعد از ماه مبارک رمضان کار خود را برای تولید این مستندها شروع کردند. تلاش شان هم بر این بود که این فیلم‌ها به شکل کلیپ نباشد بلکه کاملاً مستندگونه باشد و مخاطب زندگی سوژه را در قالب آنها ببیند.

تهیه کننده «نفس» تصریح کرد: این برنامه در ۶۰ قسمت در نظر گرفته شد که تا پایان ماه صفر روی آنتن می‌رود. علاوه بر آن ۹ قسمت دیگر هم اضافه می‌شود که هفت قسمت ویژه دهه فاطمیه یک قسمت ویژه میلاد حضرت زهرا (س) و یک قسمت هم ویژه میلاد حضرت زینب (س) روی آنتن می‌رود. از طرفی نفس به گونه‌ای تولید شده است که ظرفیت تکرار و بازپخش داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به سختی کار و حضور مهمانان از شهرهای مختلف کشور عنوان کرد: نود درصد مهمانان ما از شهرهای مختلف بودند و این کار را سخت می‌کرد. این مهمانان به دلیل کرونا نگرانی‌هایی داشتند ولی همه آنها واکسن زده بودند و اولین سوال ما هم از مهمان این بود که بپرسیم واکسن زده‌اند یا نه و بعد به برنامه دعوت می‌شدند. خدا را شکر هیچ اتفاقی هم برای کسی رخ نداد.

منبع: خبرگزاری مهر


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-19 13:03:51