تهیه‌کننده «ویتامین خ» از تغییرات فصل تازه آن گفت؛

شنبه 13 شهریور 1400 - 16:22:45

فصل جدید برنامه «ویتامین خ» همزمان با پایان یافتن ایام سوگواری امام حسین (ع) و تغییر کنداکتور پخش شبکه نسیم متناسب با روزهای پایانی تابستان روی آنتن رفته است. رامین کرم‌یزدی، تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه است که در گفت‌وگو با جام‌جم از فصل تازه «ویتامین خ» گفت.

کرم‌یزدی درباره تغییرات برنامه به جام جم بیان کرد: در این فصل بخش استودیویی با حضور مجری حذف و فضای نمایشی به کار اضافه شده است. دو مجری _ بازیگر داریم و بر حسب موضوعات روز نمایشی در برنامه اجرا می‌شود. هر کدام از این بازیگران شخصیتی دارند. یکی از آنها خبرنگار و آدمی به‌روز است که دوستی به اسم محسن دارد. محسن شخصیتی هنجارشکن است و همین لحظات کمدی ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: «ویتامین خ» همیشه سعی کرده با مردم باشد و در این بخش هم مباحثی که برای مردم هنجارشکنانه است را نشان می‌دهیم و راهکارش را دل نمایش بیان می‌کنیم؛ به‌گونه‌ای که لبخند به لب بیاورد. البته کار تیپ نمایشی محض به خود نگرفته است و همچنان آیتم‌ها بخش اصلی برنامه هستند.

این تهیه‌کننده و کارگردان در پاسخ به دلیل حذف بخش استودیویی گفت: «ویتامین خ» از سال ۹۵ روی آنتن رفته است و ما در این سری باید کاری برای تحول و به‌روز کردن آن می‌کردیم. سعی کردیم از مجری‌محور بودن کار فاصله بگیریم. حتی در فرم و لوگو هم تغییرات اساسی ایجاد کردیم. البته همانطور که گفتم برنامه نمایشی محض هم نشده است و خط وسط میان اجرا و نمایش را حفظ کردیم.

وی افزود: «ویتامین خ» همراه با مردم است و سعی نکردیم آنها را حذف کنیم. تلاشمان این است اتفاقات تازه‌ای به برنامه اضافه کنیم که مردم هم در آن دخیل باشند. به همین منظور آیتم های متنوعی در برنامه وجود دارد که مطابق با دغدغه‌های روز جامعه و به زبان طنز است.

«ویتامین خ» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

نوشین مجلسی/ جام‌جم


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-18 09:05:33