اتفاق ویژه؛ با حسین حرف بزن

پنج شنبه 4 شهریور 1400 - 15:45:54

در میان انواع برنامه‌های ترکیبی و محتواهای حسینی که محرم امسال برای مخاطب تدارک دیده شد یک برنامه توانست مخاطبی از هر سلیقه را به دور از آلایش‌ها و گفتگوهای رسمی با خود همراه کند. برنامه «با حسین (ع) حرف بزن» که نه مجری‌ای را برای پلاتوهای شعاری واسطه کرده است و نه سلبریتی ها را مهمان کرد تا بگوید اینجا و در دایره تجربه‌های حسینی باز هم سلبریتی ها و چهره‌ها هستند که در صف اول ماجرا قرار دارند.

البته این میان از بازیگر و مجری و چهره‌ها هم دیده می‌شوند اما تمرکز برنامه روی شهرت و چهره بودن اینها نیست و صرفاً به واسطه تعلق خاطری است که هر یک از افراد با امام حسین (ع) پیدا کرده است.

در این برنامه مهمانانی از قشرهای مختلف مردم حضور می‌یافتند و در دکور خلوت و ساده برنامه روی یک صندلی قرار گرفته و درباره حس و رفاقت خود و آنچه از امام حسین در طول سال‌های زندگی خود دریافت کرده‌اند سخن گفتند.

محمدامین پرواس تهیه کننده و محمدجواد اسدی کارگردانی این برنامه را بر عهده داشته است که امسال فصل ششم آن در ایام محرم روی آنتن رفت.

ضمن اینکه امشب آخرین قسمت از برنامه روی آنتن می‌رود و بعد از آن حدود ۱۰ قسمت باقی مانده است که در ایام خاص سوگواری تا پایان ماه صفر از شبکه نسیم پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-25 03:21:34