مدیران " گروه تولید " و " طرح و برنامه " شبکه نسیم منصوب شدند.

دو شنبه 23 مهر 1397 - 14:15:53

مدیران " گروه تولید " و " طرح و برنامه " شبکه نسیم منصوب شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه نسیم ، با حکم محمد احسانی ، مدیر شبکه نسیم ، مرتضی جاسبی و حامد عبدوس به ترتیب به سمت " مدیر گروه تولید " و " مدیر طرح و برنامه " این شبکه منصوب شدند.

برنامه ریزی و پیگیری تولید برنامه های پرنشاط ، مفرح و اثربخش در گونه های مختلف ، ترسیم و پیگیری فرآیند دقیق نظارت بر ایده تا محصول به منظور تولید آثار کیفی ، تهیه منظم گزارش های محتوایی از برنامه های تولید و پخش شده و اهتمام به حضور پررنگ و اثرگذار برنامه ها در فضای مجازی از اهم نکاتی است که در حکم احسانی ، برای مدیر گروه تولید شبکه نسیم به آنها اشاره شده است.

همچنین در حکم مدیر شبکه نسیم برای مدیر جدید طرح و برنامه این شبکه ، ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه این مدیریت به مثابه اتاق فکر و هدایت شبکه بر تدوین سیاست ها و اولویت های برنامه ای شبکه برگرفته از اهداف کلان سازمان و معاونت ، بررسی طرح های وارده و سفارش طراحی برنامه های جدید ، نظارت کلی بر فرآیند تولید و تطبیق با طرح های مصوب و نیز استفاده دائم از ظرفیت اهل نظر و اندیشه و هنرمندان خلاق برای ارتقا کیفیت برنامه ها ، تاکید شده است.

محمد احسانی ، مدیر شبکه نسیم ، ضمن قدردانی ازتلاشهای میثم فضلعلی و مرتضی جاسبی ، مدیران سابق گروه تولید و طرح و برنامه این شبکه، در احکام صادره خود برای مدیران جدید افزوده است که : امیدوارم با تأسی به سالار شهیدان ، علیه السلام ، و بهره مندی از آموزه های عاشورایی در انجام وظایف محوله موفق باشید.

لازم به ذکر است مرتضی جاسبی ، دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت رسانه بوده که سابقه مدیریت پخش شبکه های نسیم و نمایش و نیز مدیریت طرح و برنامه شبکه نسیم را در سوابق اجرایی خود دارد.
همچنین ، حامد عبدوس دانشجوی دکتری علوم سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی است که سمت مشاور معاون سیما و عضو یت در شورای آموزش سیما و شورای کتاب اداره کل بازرگانی سازمان در کارنامه اش دیده می شود.


ارسال دیدگاه





ارسال

دیدگاه ها

نمایش همه نظرات
2024-04-26 00:36:55